امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نجات قاتل ماهشهری از چوبه دار، با گذشت اولیای دم

رییس دادگستری ماهشهر از آزادی یک محکوم به قتل از اعدام با رضایت اولیای دم مقتول خبر داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از دادگستری خوزستان، محمد دانشور گفت: چند ماه پیش در یک نزاع دسته جمعی، فردی به قتل رسید که پس از این حادثه اختلافات شدیدی بین خانواده مقتول و قاتل رخ داد و باعث ناآرامی در برخی از مناطق محل سکونت این دو خانوار شد.

 او افزود: پس از دستگیری قاتل و ارجاع پرونده به شعبه ۵ شورای حل اختلاف ماهشهر، بلافاصله اعضای این شعبه با برگزاری چندین جلسه با بزرگان و ریش سفیدان طرفین درگیر، زمینه را برای صلح و سازش بین این دو خانواده فراهم کردند.

دانشور تصریح کرد: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۵ شورای حل اختلاف این شهرستان در شرایط سخت شیوع بیماری کووید - ۱۹ به ثمر نشست و خانواده مقتول از خون فرزند خود گذشتند و با عفو و بخشش بی قید و شرط قاتل فرزند خود، وی از چوبه دار نجات یافت.

رییس دادگستری ماهشهر ضمن قدردانی از اولیای دم و همچنین تلاش و کوشش اعضای شعبه ۵ شورای حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر، معتمدین و خیرین این شهرستان، گفت: کسانی که عفو و بخشش می‌کنند و در زمینه اصلاح ذات البین قدم برمی‌دارند، بدون شک نزد خداوند متعال، عزیز هستند و همیشه در تاریخ ماندگار خواهند بود لذا حلاوتی که در عفو و گذشت است در انتقام نیست و اولیای دم با گذشت از خون فرزند خود، کار بسیار بزرگ و خداپسندانه‌ای انجام دادند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید