بازداشت سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری سه سارق لوازم داخل خودرو گفت: این متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش حبیب خبر سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهارکرد: با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان محدوده جنت آباد، مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده توسط تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد مشخص شد که سه سارق با همدستی یکدیگر ضمن پرسه زنی با یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ در این محدوده، خودروهای با ضریب ایمنی کمتر شهروندان را شناسایی و  لوازم داخل خودروی آنان را - که خودروشان در کنار خیابان پارک شده بود - سرقت می کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد:  با به دست آمدن سرنخ های موجود و بررسی محل های سرقت، شیوه کار و مخفیگاه آنان شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی، هر سه سارق در مخفیگاهشان بازداشت شدند.

موقوفه ای افزود: این در حالی بود که طی بازرسی های انجام شده از مخفیگاه، تعدادی لوازم داخل خودرو مسروقه کشف و متهمان در بازجویی های انجام شده به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران این کلانتری تاکنون ۳۰ تن از مالباختگان شناسایی شده و ضمن حضور در کلانتری ۱۳۸  از متهمان شکایت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس موقوفه ای در پایان گفت: شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد و متهمان برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید