امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری سه سارق لوازم داخل خودرو گفت: این متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش حبیب خبر سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهارکرد: با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان محدوده جنت آباد، مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده توسط تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد مشخص شد که سه سارق با همدستی یکدیگر ضمن پرسه زنی با یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ در این محدوده، خودروهای با ضریب ایمنی کمتر شهروندان را شناسایی و  لوازم داخل خودروی آنان را - که خودروشان در کنار خیابان پارک شده بود - سرقت می کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد:  با به دست آمدن سرنخ های موجود و بررسی محل های سرقت، شیوه کار و مخفیگاه آنان شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی، هر سه سارق در مخفیگاهشان بازداشت شدند.

موقوفه ای افزود: این در حالی بود که طی بازرسی های انجام شده از مخفیگاه، تعدادی لوازم داخل خودرو مسروقه کشف و متهمان در بازجویی های انجام شده به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران این کلانتری تاکنون ۳۰ تن از مالباختگان شناسایی شده و ضمن حضور در کلانتری ۱۳۸  از متهمان شکایت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس موقوفه ای در پایان گفت: شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد و متهمان برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید