بازداشت سه نفر از اراذل و اوباش در ایذه

فرمانده انتظامی ایذه گفت: سه نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب در این شهرستان توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه حبیب خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت سفیدپوست بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی یکی از اراذل و اوباش به هویت "ح _ م" معروف به جن به همراه ۲ نفر از همدستانش که چندین فقره تیراندازی جرحی، خسارتی و همچنین تیراندازی هوایی به قصد ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان داشتند، را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از انجام اقدامات مجرمانه به استان‌های همجوار متواری می‌شدند، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تلاش شبانه روزی بامداد دوشنبه با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر سه متهم را در ورودی شهرستان ایذه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ایذه گفت: در بازرسی از مخفیگاه اراذل و اوباش دستگیر شده، یک قبضه سلاح جنگی کلانشینکف با ۲ تیغه خشاب، ۵۴ فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه سلاح وینچستر به کار رفته در تیراندازی‌ها کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید