امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

 

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۹ قاچاقچی سلاح و مهمات توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، در روزهای اخیر ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی از فعالیت قاچاقچیان سلاح و مهمات مطلع شدند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی، اعضای یک باند چهار نفره قاچاقچیان را با خودروی وانت در محور مواصلاتی شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از بار آن‌ها، تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه ۳۰ تیغه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کلاش کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در ادامه این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی، پنج قاچاقچی سلاح و مهمات را در شهرستان شوش و استان ایلام شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی و همکاری عوامل انتظامی دشت عباس در دو عملیات غافلگیرانه، متهمان مذبور را دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۰ قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، شش قبضه سلاح کلت کمری و ۱۳ خشاب مربوطه کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در مجموع ۹ متهم دستگیر و ۳۱ قبضه اسلحه جنگی به همراه ۴۳ تیغه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کشف شد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید