اعضای خانواده ای در کرمان که همگی خلافکار و جاعل مدارک بانکی بودند به دام افتادند.

اعضای خانواده جاعل مدارک بانکی در کرمان بازداشت شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای خانواده 18 نفره جاعل حرفه ای با ده ها فقره جعل اسناد بانکی و دولتی و اخذ وام های متعدد بانکی به ارزش 12 میلیارد ریال در کرمان خبر داد.
سرهنگ "حسن پور" گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر جعل مدارک بانکی و مدارک ادارات دولتی برای اخذ وام، بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی، به دست داشتن اعضای یک خانواده در جعل اسناد پی برده و با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، مخفیگاه هر یک از اعضای این خانواده 18 نفره را شناسایی و همه آنان در چند عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در روند تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان پس از ساخت مهرهای جعلی اقدام به تهیه اسناد مجعول کرده و با مشارکت در اخذ تسهیلات توانسته بودند، مبلغ 12میلیارد ریال وام دریافت کنند.
در ادامه سرهنگ حسن پور با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از همشهریان خواست: هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با افرادی که قصد کلاهبرداری با وعده های کذب را دارند و یا موارد مشابه مراتب را به پلیس اطلاع دهند