امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

تعمیرات موبایل در محل

موبایل شما دچار مشکل شده و برای تعمیر آن هراز و یک دغدغه به سراغ شما آمده است، قطعا یکی از این دغدغه ها زمانی است که باید برای تعمیر این گوشی بگذارید تا تعمیرکار مناسب را پیدا کرده و سپس برای یک یا چند روز گوشی خود را در اختیار نداشته باشید. اما برای شما یک راه حل داریم، آن هم تعمیر موبایل در محل مورد درخواست شماست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام البان، تعمیر موبایل در محل، مگر ممکن است؟ این اولین سوالی است که احتمالا برای اولین بار پس از شنیدن عبارت تعمیر موبایل در محل برای شما شاید پیش بیاید.

اینکه چقدر این کار شدنی است و چه تعمیراتی را می‌توان در محل انجام داد و کدام‌ها را نه؛ و اساسا چرا حتی الامکان باید موبایل را در محل مورد دلخواه شما تعمیر کرد؛ چیزی است که در ادامه‌ی این متن سعی داریم برای شما بازگو کنیم.

تعمیر موبایل در محل چه مزایایی دارد؟

اول بگذارید ببینیم چرا باید موبایل را در محل (خانه، مغازه، محل کار یا هرجای دلخواه دیگری) تعمیر کرد؟ و چه نیازی است برای این کار؟ یقینا اولین و مهم‌ترین مزیتی که می‌شود برای این کار نام برد حس اعتماد و اطمینانی است که از این کار خواهید داشت.

اینکه پروسه‌ی تعمیرات روبروی شما و پیش چشمانتان انجام شود، شما را از اینکه تعمیرکارتان در کار خود کم نگذاشته و با نهایت دقت دارد تعمیر را انجام می‌دهد مطمئن خواهد ساخت. فارغ از این حفظ امنیت دستگاه شما و اطلاعاتتان است.

به طور کلی حفظ اطلاعات شخصی و خصوصی برای همه‌ی ما بسیار مهم است و اینکه لازم باشد برای سپردن دستگاه به تعمیرکار مجبور باشیم تمامی اطلاعات خود را پشتیبان‌گیری کنیم و بعد به دست تعمیرکار بدهیمش، هم امری زمان‌بر و وقت‌گیر است و هم ریسک از دست رفتن اطلاعات وجود دارد.

غیر از این‌ها صرفه‌جویی در وقت و عدم نیاز به رفت و آمد به کارگاه/مغازه‌ی تعمیرکار برای انجام تعمیر موبایل نکته‌ی دیگری است که این موضوع را مهم‌تر می‌کند.

فارغ از تمام اینها و با لحاظ این نکته که ویروس کرونا این روزها تمام جامعه را درگیر کرده و واگیر بودن شدید آن بین افراد، لزوم هرچه کم کردن رفت و آمد را بیشتر کرده است، در نتیجه کم کردن رفت و آمد کسانی که به تعمیر موبایل نیاز دارند می‌تواند کمک شایان توجهی به کاهش همه‌گیری ویروس کرونا کند.

البته که باید این نکته را لحاظ کرد که تعمیرکار اعزامی به محل باید تمام موارد و نکات بهداشتی و ایمنی را لحاظ کرده و ضدعفونی کردن تجهیزات و استفاده‌ی حتمی از ماسک را رعایت کند.

امکان انجام تعمیرات موبایل در محل مورد درخواست شما تا چه میزان است؟

حال به این نکته می‌رسیم که اساسا چه میزان از تعمیرات موبایل در محل قابل انجام است و چند درصد از آنها شدنی‌اند؟ طبق تجربه‌ای که ما داشته‌ایم و با متخصصین خود به آن رسیده و در عمل تجربه کرده‌ایم، چیزی حدود شصت تا هفتاد درصد از تعمیرات سخت‌افزاری بدون نیاز به دریافت گوشی و استفاده از تجهیزات تخصصی‌تر و پیشرفته‌ی کارگاهی قابل انجام در محل بوده و این یعنی بخش زیادی از نگرانی‌ها در حیطه‌ی تعمیرات موبایل را می‌توان کاهش داد.

و در مورد تعمیرات نرم‌افزاری هم که این عدد تقریبا نزدیک به صد درصد بوده و طبیعتا تا حد زیادی از تعمیرات موبایل مربوط به حوزه‌ی نرم‌افزاری را می‌توان بدون نیاز به تجهیزات کلینیک تخصصی تعمیرات انجام داد.

همه این موارد به این معنی است که در صورتی که گوشی شما دچار هر مشکلی باشد به احتمال زیاد بسیاری از مشکلات آن را می توانید در محل خودتان مرتفع سازید، مشکلاتی همچون شکستن صفحه گوشی یا همان ال سی دی، شکستی بدنه گوشی، ضربه خوردگی های اولیه، مشکلات باتری و یا نیاز به تعویض باتری گوشی، مشکلات مربوط به دوربین عقب و جلوی موبایل و نیاز به تعمیر آن، تعویض قاب یا شاسی گوشی، تعمیر یا سرویس اسپیکر و بلند گوی گوشی، و ایرادهای اولیه سخت افزاری و نرم افزاری موبایل همگی در محل شما قابل انجام است.

مرکز تعمیرات موبایل در محل در تهران

سوال بعدی که باید به آن پاسخ داد این است که آیا اساسا مرکزی وجود دارد که تعمیرات موبایل را در محل انجام دهد؟ پاسخ این است که خوشبختانه بله! مجموعه‌ی تعمیرات موبایل البان مدت‌هاست که کار تخصصی خود را در حیطه‌ی تعمیرات موبایل پی می‌گیرد.

این مرکز که توسط تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران، امیرکبیر و شریف راه اندازی شده است از همان ابتدا و با توجه به تمرکز خود بر حداقل کردن نگرانی های ایرانیان در خصوص مشکلات مربوط به گوشی موبایل، سرویس تعمیرات موبایل در محل را راه اندازی کرد.

البته که با داشتن کلینیک تخصصی تعمیرات البان، مواردی که نیاز به تعمیرات تخصصی‌تر داشته باشند نیز با هماهنگی‌های لازم فرایند تعمیرات برای آن گزینه‌ها نیز در محل کارگاه یا کلینیک تعمیرات موبایل البان قابل انجام است.

تمام مشکلات مختلفی که برای تلفن همراه شما ممکن است پیش بیاید را این مجموعه پشتیبانی کرده و با ارائه‌ی گارانتی یک تا شش ماهه برای تعمیرات و قطعات مصرفی خود، همراه همیشگی شما خواهد بود.

برای استفاده از این خدمات به راحتی با مراجعه با وب سایت مرکز تعمیرات موبایل البان به نشانی www.elbaan.com با چند کلیک ساده می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

فقط کافی است مدل گوشی و مشکل خود را انتخاب کرده و منتظر تماس کارشناسان این شرکت برای ارائه مشاوره رایگان در حوزه تعمیرات موبایل و انجام هماهنگی های بعدی باشید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید