امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حدود یک ماه از خاموشی خیابان دکتر شریعتی در محدوده چهار راه نادری به عنوان پرتردد ترین بخش بازار اهواز می‌گذرد اما همچنان اقدام خاصی توسط مسئولان مربوطه صورت نگرفته است.

 
کابل دزدی؛ دلیل اصلی خاموشی در مرکز شهر اهواز+تصویر

 چهار‌ راه سلمان فارسی(نادری) اهواز پرترددترین بخش بازار اهواز است که روزانه مردم این شهر برای خرید مایحتاج خود به آن منطقه مراجعه می‌کنند.

در روزهای اخیر همزمان با شدیدتر شدن گرمای هوا در خوزستان مردم بیشتر غروب‌ها و ابتدای شب را برای خرید و بازار رفتن انتخاب می‌کنند. مسأله سرقت کابل‌های برق از جمله معضل‌های اهواز است که مردم شهر با آن دست و پنجه نرم‌ می‌کنند.

حدود یک ماه از خاموشی خیابان دکتر شریعتی در محدوده چهار راه نادری می‌گذرد و باوجود پیگیری و گلایه مردم منطقه، همچنان اقدام خاصی توسط مسئولان مربوطه صورت نگرفته و بازاریان و کسبه محل را با مشکل مواجه کرده است.

کم‌کاری مسئولان در رفع مشکل روشنایی

برای بررسی از کم‌و‌کیف این مشکل وارد یک فروشگاه مبل می‌شویم، فروشنده ضمن گلایه از خاموشی چراغ های خیابان شریعتی گفت: پس از این حادثه تماس های مکرر، با اداره برق اهواز برقرار کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم.

وی با انتقاد از کم‌کاری مسئولان برای رفع مشکل روشنایی مرکز شهر اهواز افزود: متاسفانه مشکلات مردم توسط مسئولان مربوطه به خوبی پیگیری نمی‌شود.

یک فروشنده مواد غذایی هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: بیش از 4 سال است که این خیابان مشکل روشنایی دارد هر بار به مسئولین میگوییم مشکل حل نمی‌شود.

تغییر کابل های زمینی به هوایی برای حفظ امنیت کابل ها

در این باره سعید احترامی در گفت گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، در پاسخ سوال خاموشی چراغ‌های خیابان نادری اظهار داشت: به دلیل زمینی بودن کابل‌های روشنایی 5 کیلومتر کابل برق در این خیابان  سرقت شد.

وی با اشاره به این‌که پیمانکار پروژه مشخص شده و اقدامات را از هفته جاری شروع می‌کند، ادامه داد:  تغییر کابل های زمینی به کابل های هوایی در این پروژه برای امنیت بیشتر کابل ها از دست سارقان است 

مدیر امور برق ناحیه 3 با بیان این‌که چراغ‌ها مشکلی ندارند و فقط مشکل سرقت سیم‌ها سبب خاموشی می‌شوند، گفت: سرقت کابل های زمینی برق چراغ های خیابان 30متری باعث نبود روشنایی در منطقه شد.

به گزارش تسنیم ،خاموشی مناطق مرکزی و پرتردد اهواز علاوه بر سختی تردد و مشکلاتی مانند کم شدن امنیت هم ایجاد می کند که جا دارد سرعت عمل بیشتری در اصلاح این مشکل انجام شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید