نویسنده جوان به بهانه تدوین یک کتاب و نویسندگی به دختر جوانی نزدیک شد و به جای پرداخت پول از او پول گرفت و برای فرار از شکایت و بدهکاری اش سناریوی یک آدم ربایی را پیش روی بازپرس پرونده قرار داد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل مرد جوانی پای در اداره پلیس گذاشت و از سناریوی عجیب ربوده شدنش از سوی مردان اجیر شده از سوی یک زن خبر داد.

 

مرد جوان به ماموران گفت: در یک کارخانه مشغول به کار هستم و به خاطر علاقه ام به تدوین کتاب و نویسندگی بعد از پایان کارم در کارخانه در این زمینه نویسندگی فعالیت می کنم.

وی افزود: چند روز قبل در مسیر خانه ام بودم که ناگهان خودروی پژوی جلوی راهم را گرفت و چند جوان مرا با زور و تهدید سوار بر خودرویشان کرده و به سرعت از محل دور شدند و در یک خیابان خلوت با تهدید چاقو مرا مجبور کردند پای چند برگ سفته و کاغذ سفید را امضا کنم که سفته ها نزدیک به یک میلیارد بود و پس از امضا کردن آنها مرا از خودرو به بیرون پرتاب کرده و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

هادی ادامه داد: مدتی است با یک خانم آشنا شدم و با هم در کار تدوین و نویسندگی مشغول هستیم و با هم اختلاف حساب پیدا کردیم که احتمال می دهم این آدم ربایی و تهدید برای امضا سفته ها از سوی فتانه صورت گرفته است.

افشای دروغ پردازی یک پرونده

با دستور بازپرس سهرابی از دادسرای امور جنایی تهران تیمی از ماموران پلیس تهران برای دستگیری فتانه 32 ساله وارد عمل شدند و ماموران با اطلاعات به دست آمده از دختر جوان موفق به شناسایی خانه وی شدند.

در ادامه ماموران با توجه به اظهارات هادی به صحنه آدم ربایی رفته و در بررسی دوربین های مداربسته هیچ صحنه ای از آدم ربایی و ربوده شدن هادی با خودروی پژو ضبط نشده بود.

ماموران در گام بعدی با شناسایی خانه فتانه در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند اما دختر جوان وقتی در برابر ادعاهای هادی قرار گرفت سناریوی جدیدی را پیش روی بازپرس پرونده قرار داد.

فتانه در تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: جالب است من از هادی اعلام شکایت کردم و او برای ترساندن من و پس گرفتن شکایتم این شکایت را مطرح کردند.

وی افزود: چندی قبل در فضای مجازی یک آگهی کار دیدم که در آن نوشته شده بود برای نویسندگی و تدوین یک کتاب به نیرو نیاز دارند و من نیز که در کار نویسندگی مشغول هستم تصمیم گرفتم با او همکاری کنم و با هادی تماس گرفتم که بعد از مدتی به هادی علاقه مند شدم و او از احساسات من سو استفاده کرد.

دختر جوان ادامه داد: در این مدت که با هادی همکاری می کردم او نه تنها به من حقوق نداد بلکه به بهانه های مختلف از من پول می گرفت و وقتی از او خواستم تا پول هایم را بپردازد و بدهی اش را صاف کند بهانه می آورد تا اینکه از او شکایت کردم و هادی با توجه به شکایتی که از او کردم این داستانسرایی را مطرح کرده و می خواهد دوباره از من پول بگیرد و شکایتم را پس بگیرم اتهام آدم ربایی برای من زده است.

بنا بر این گزارش ، بازپرس سهرابی از دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده را صادر کرد.