به گزارش رکنا، نخستین روزهای شهریور امسال بود که مرد جوانی در صحنه یک تصادف در خیابان سراج به کام مرگ فرو رفت .

 

همسر این مرد پس از این تصادف مرگبار با حضور در دادسرای امورجنایی تهران ادعا کرد که شوهرم به قتل رسیده و خواست تا پرونده تصادف مرگبار درخیابان سراج با شکایت قتل رسیدگی شود.

زن جوان پیش روی بازپرس مصطفی واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران گفت: شوهرم ساعت 8 صبح در خیابان سراج به محل کارش می رفت که از راننده یک خودرو همسرم را از عمد زیر گرفت و پس از قتل شوهرم از محل دور شد.

بدین ترتیب بازپرس واحدی دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شوند و کارآگاهان در تحقیقات میدانی به صحنه تصادف رفتند و تحقیقات از شاهدان کلید زده شد.

تصادف عمدی

یکی از شاهدان این تصادف مرگبار به ماموران گفت: یک خودرو در کنار خیابان متوقف و پارک کرده بود و زمانیکه مرد جوان در مسیر قرار گرفت راننده به سرعت و از روی عمد به سمت مرد جوان رفت و پس از زیر گرفتنش به سرعت از محل دور شد که همه برای کمک به سراغ مرد جوان رفتیم و پس از انتقال او به بیمارستان توسط اورژانس با خبر شدیم که او فوت کرده است.

کارآگاهان در ادامه دوربین های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و چون دوربین های مداربسته ثابت بودند نشان نمی دهد که خودرو از پارک و از عمد با مرد 35 ساله تصادف کرده است.

تهدید به قتل

زن جوان با درخواست رسیدگی به قتل عمد شوهرش از سوی افراد ناشناس در 27 آبان ماه امسال بار دیگر هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: شوهرم کارمند زیباسازی شهرداری بود و هیچ دشمنی نداشت و با کسی هم اختلاف نداشتیم اما از 2 هفته قبل همسرم تماس های مرموزی داشت که به او شک کردم و وقتی پیگیر ماجرا شدم همسرم از من خواست تا برایش دعا کنم تا مشکلی که برایش پیش آمده حل شود اما درباره مشکلش با من حرفی نزد که حالا متوجه شدم که او را تهدید کردند اما علت این تهدیدها و قتل شوهرم را هنوز متوجه نشدم.

وی افزود: کمتر از یک سال است که ازدواج کردیم و حالا شوهرم در یک تصادف عمدی به قتل رسیده که می خواهم علت این قتل و عاملان آن دستگیر شود.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی از دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات تکمیلی در این پرونده را صادر کرد تا راننده خودرو که عامل مرگ مرد جوان شده شناسایی و دستگیر شود.