امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :


نمایشگاه آثار و صنایع دستی معلولان کم توان ذهنی امیدیه با همکاری سازمان بهزیستی در کتابخانه عمومی شهید بهشتی افتتاح شد.

به گزارش وب سايت حبيب نيوز، نمایشگاه آثار و صنایع دستی معلولان کم توان ذهنی امیدیه به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و با همکاری سازمان بهزیستی و مراکز توانبخشی و حرفه آموزی بالای ۱۴ سال پسرانه کمیل و دخترانه آسمان در کتابخانه عمومی شهید بهشتی برگزار شد.

این نمایشگاه در راستای تبدیل کتابخانه های عمومی به مراکز، پایگاه ها، باشگاه های فرهنگی و با هدف گسترش و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی به تمامی اقشار جامعه و به خصوص معلولان ذهنی و جسمی حرکتی برگزار شد.

معلولان کم توان ذهنی و جسمی-حرکتی یکی از اقشار محروم هر جامعه هستند که هر یک از آنها به عنوان شهروندان جامعه لازم است تمامی خدمات اجتماعی برای آنان در نظر گرفته شود.

محمد رضا شکاری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه عنوان کرد: در ادامه ی بازدیدها، مسئولین و شهروندان حاضر، اقدام به کتابخانه‌گردی و بازدید از میز نمایشگاه کتب نهمین دوره جشنواره رضوی و شرکت در این جشنواره پرداختند و توضیحاتی از جانب کتابداران کتابخانه دریافت نمودند. همچنین با معرفی وب سایت جشنواره چگونگی شرکت در بخش الکترونیکی جشنواره، نحوه‌ی دانلود فایل‌های منابع، جوایز، قالب‌های جشنواره و... توضیحاتی انجام شد. معلولانی که آثار آنان به نمایش درآمده بود، با معرفی کتابهای مختلف جشنواره، به پویش کتابخوان مجازی پیوستند.

 شهروندان برای بازدید از نمایشگاه آثار و صنایع دستی معلولان کم توان ذهنی امیدیه، میتوانند همه روزه تا  خرداد از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۰ به صورت یکسره به کتابخانه عمومی شهید بهشتی مراجعه نمایند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید