زن جوان که با پاشنه کفشش، چشم صاحب کار شوهرش را کور کرده بود در دادگاه محاکمه می شود.

به گزارش رکنا، شهریور ماه سال ۹۷ درگیری مقابل کارگاهی در شهر قدس به پلیس اعلام شد .وقتی ماموران به محل درگیری رفتند دریافتند کارگر جوان به نام حمید با صاحب کارش به نام مرتضی درگیر شده و همسر حمید به نام ثریا به مرتضی حمله کرده و در این درگیری چشم‌ چپ مرتضی به شدت آسیب دیده است.

مرد میانسال به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان نتیجه نداد و وی بینایی چشمش را از دست داد. چند روز بعد از این ماجرا مرتضی از کارگرش و همسر وی شکایت کرد.

مرتضی گفت: من از سال ها قبل صاحب یک کارگاه درشهرقدس بودم .اما مدتی بود وضع مالی ام به هم ریخته بود .به همین خاطر می خواستم کارگاه را تعطیل کنم. من مبلغی به کارگران کارگاه دادم و از آنها خواستم تا آنجا را ترک کنند اما حمید که از سالها قبل کارگرم بود ، می گفت اگر بیکار شود نمی تواند مخارج زندگی اش را تامین کند.

وی ادامه داد: روز آخر بود که حمید به کارگاهم آمد و گفت همسرش می خواهد مرا ملاقات کند. من مقابل در کارگاه رفتم. همسر حمید به محض روبه رو شدن با من شروع به داد و فریاد کرد .او می گفت باید همه حقوق شوهرش را بدهم . من به او گفتم مبلغی به شوهرش پرداخت کرده‌ام اما قبول نکرد.او به من ناسزا گفت و مقابل چشمان چند نفر از کارگران به سمتم حمله ور شد .او در یک لحظه کفش پاشنه بلندش را از پایش بیرون آورد و با پاشنه کفش ضربه ای به چشم چپم زد، که موجب نابینایی چشمم شد.

نزاع و درگیری موجب نابینا شدن جوان تهرانی شد

وی گفت: همسرم چندین سال بود در کارگاه مرتضی کار می کرد .اما او یکباره تصمیم گرفت کارگاه را تعطیل کند. ما وضع مالی خوبی نداشتیم و او حقوق همسرم را نمی داد، همسرم هم نمی توانست از حق خودش دفاع کند .به همین خاطر مقابل در کارگاه رفتم تا با مرتضی صحبت کنم. اما او با بی اعتنایی جوابم را داد .من هم که عصبانی شده بودم با پاشنه کفش ضربه ای به صورتش زدم اما نمی خواستم موجب نابینایی او شوم.

در حالی که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرده بود چشم‌چپ مرتضی ۹۰ درصد بینایی اش را از دست داده، زوجیه آن تخلیه و شبکیه آن جدا شده است ،برای ثریا کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .تا زن جوان از خود دفاع کند .این در حالی است که مرد میانسال درخواست قصاص چشم را مطرح کرده است.