امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دوازدهمین جشنواره ملی شعر با عنوان ((در کوچه آفتاب)) یادمان زنده یاد قیصر امین پور با حضور شاعران ملی ۹ آبان ۹۸ در شهرستان گتوند برگزار می شود.

به گزارش حبیب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند، محورهای اصلی این همایشا ((انقلاب اسلامی،دفاع مقدس، موضوعات آیینی و پژوهش ادبی و زندگی دکترقیصر امین پور)) برشمرد و گفت: بعد از بررسی و داوری آثار برگزیده معرفی و تقدیر خواهندشد.

اوخاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب یک برگA٤ تایپ شده با فونت نازنین١٤ به همراه لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به نشانی : شهرستان گتوند، جاده اصلی سد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ارسال نمایند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان تصریح کرد: این جشنواره ملی که قبلا بصورت همایش و استانی برگزار می شد برای دومین سال متوالی ۹ آبان ۹۸ بصورت رقابتی درسطح ملی در سالن اجتماعات دکتر قیصرامین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می شود ، و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه  جشنواره ۲۰ مهرماه ۹۸ می باشد.

جوروند یادآوری کرد: این جشنواره ملی با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،و فرمانداری شهرستان گتوند و ستاد برگزاری که شامل ادارات شهرستان گتوند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر دکتر قیصر امین پور با هدف تعالی هنر و بازتاب خلاقانه و مو شکافانه تر هنرمندان عرصه شعر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هنرمند نامی و شاعر انقلاب ودفاع مقدس قیصرامین پور برگزار می شود.

 دوستداران شعر و هنر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره ملی با شماره های۳۶۳۲۵۸۰۰_۳۶۳۲۵۸۰۱-۰۶۱ و همراه۰۹۱۶۷۷۷۴۱۳۴-۰۹۱۶۹۹۹۴۳۵۹ ویا ایمیلی که درفراخوان درج شده ارسال و تماس حاصل نمایند .

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید