امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فرماندار شوش به کرونا مبتلا شدمعاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شوش از مثبت شدن تست کرونای فرماندار شوش خبر داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوش، عبدالحسن آل کثیر عصر جمعه با تایید ابتلای عدنان غزی به بیماری کرونا گفت: فرماندار شوش بنا به توصیه پزشکان در قرنطینه خانگی بسر می برد و حال عمومی وی خوب است.

وی بر رعایت فاصله فیزیکی ، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع برای ریشه کنی بیماری کرونا در شهرستان شوش از سوی شهروندان تاکید کرد.

پیش از این نیز ابتلای محمد نجاتی‌پور فرماندار باغملک به بیماری کرونا تایید شده است.

همچنین تست کرونای علیرضا ورناصری نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی مثبت اعلام شد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا روز جمعه ۱۳ تیرماه ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

بیماری کرونا همه جهان را در بر گرفته است. مردم برای کمک به کنترل این بیماری، فاصله گذاری فیزیکی تا یک و نیم متر، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و استفاده از ماسک را رعایت کنند. ماسک باید برای همه باشد و اگر یک نفر استفاده کرده و بقیه استفاده نکنند، حقوق بقیه مردم نادیده گرفته شده است. با رعایت این موارد می‌توانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را متوقف کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید