امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معدوم‌سازی چهارهزار و ۵۰۰ کیلوگرم خرما در آبادان معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی خرمای غیر قابل مصرف به وزن چهارهزار و ۵۰۰کیلوگرم خبر داد و ارزش این میزان خرما را بیش از ۵۷۰ میلیون ریال بیان کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه حبیب خبر به نقل از دانشکده علوم پزشکی آبادان، "هدا مجیری" بیان کرد: در اردیبهشت امسال نظر به درخواست ۲شرکت‌ در خصوص نمونه‌برداری از حدود چهارهزار کیلوگرم خرما به منظور تولید و صادرات،کارشناسان این معاونت نسبت به نمونه‌برداری اقدام کردند که براساس نتایج آزمایشگاهی، مصرف انسانی این نمونه‌ها غیر قابل مصرف اعلام شد.
وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و سلامت مصرف‌کنندگان، خرمای مذکور توسط کارشناس نظارت بر مواد غذایی و امور حقوقی بررسی شد و به دلیل مضر بودن برای سلامت مصرف‌کننده، پس از انجام مراحل قانونی و قضایی در حضور کارشناسان این معاونت معدوم شد.
وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را برای پیگیری و برخورد قانونی از طریق شماره تماس ۰۶۱۵۳۳۲۹۰۱۳ به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو آبادان اطلاع دهند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید