امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان از ارسال دوازدهمین محموله غذایی و بهداشتی حوزه مسووليت خود با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان براي آسیب دیدگان ناشی از سیل در شهرهای کارون، دشت آزادگان و حمیدیه خبر داد.

به گزارش حبيب نيوز، "ابول پور" اين محموله را شامل: انواع کنسرو، آب معدنی، خرما، صابون و ... اعلام كرد كه به شهرها و روستاهای آسیب دیده از روان آب های فروردین ماه  اعزام شد.

او ضمن تاکید بر ضرورت رسیدگی بیشتر به مناطق سیل زده گفت: با توجه به اینکه وضعیت سیلاب در استان فروکش کرده است، امیدواریم تا چند ماه آینده خدمات رسانی بهتري در بخش‌های بهداشتی و غذایی پشتیبانی لازم صورت پذیرد.

ابول پور با اشاره به وجود مشکلات بهداشتی در محل اسکان موقت سیل زدگان و شروع فصل گرما در خوزستان، افزود: پس از بازدید میدانی از این مناطق در چند روز اخیر حدود 100 دستگاه پنکه به مردم عزیز مناطق سیل زده کمک شد.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه گاز خوزستان تا پایان بحران سیلاب در کنار مردم آسیب دیده از سیل می‌ماند، تصریح کرد: تاکنون اقدامات موثری براي رفاه شهروندان سیل زده از جمله: تجهیز محل اسکان موقت سیل زدگان به سرویس بهداشتی و حمام، گازرسانی به برخی از محل‌های اسکان موقت، اعزام روزانه سه تانکر آب شرب به مناطق اسکان موقت، تامین مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز سیل زدگان و اقلام ضروری شامل پتو، چادر انجام گرفته است که این خدمات تا پایان بحران سیلاب ادامه خواهد داشت.    

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید