تصاویری حیرت‌انگیز از صف خرید مرغ منجمد!

تصاویری حیرت‌انگیز از صف خرید مرغ منجمد!

تصاویری با عنوان "صف عریض و طویل مرغ یخ زده" در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که بحث‌برانگیز شده است.

 از ابتدای فروردین امسال مرغ گرم و تازه در بازار کمیاب است و در مراجعه به فروشگاه ها و مرغ فروشی های سطح شهر اکثرا یخچال های مرغ گرم خالی است و فروشندگان می گویند "مرغ گرم نداریم".

البته اگر شانس با شما یار باشد و صبح زود به مراکزی که در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران وجود دارند یا خرده فروشی های سطح شهر مراجعه کنید می توانید مرغ گرم تازه بخرید اما از ظهر به بعد موجودی بسیاری از فروشگاه ها به اتمام می رسد و به ناچار باید مرغ منجمد دولتی ۴۵ هزار تومانی خرید کنید.

البته فقط در میادین میوه و تره بار می توانید مرغ گرم با نرخ مصوب گیر بیاورید اما از خرده فروشی های سطح شهر، فروشگاه های زنجیره ای و آنلاین شاپ ها باید مرغ گرم را کیلویی ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان بخرید.

تصاویری حیرت‌انگیز از صف خرید مرغ منجمد!

* صف‌های طولانی خرید مرغ منجمد؛ صبرکنید!

مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: کمبود مرغ گرم تا ۲۰ اردی بهشت ماه طول می کشد تا تولید مجددا وارد بازار شود.

مسوولان جهاد کشاورزی هم همین وعده را داده اند و گفته اند که از ۲۰ اردی بهشت ماه تولید به حالت قبل برمی گردد و کمبود در بازار برطرف می شود. با این اوصاف چاره ای جز مدارا از سوی مردم وجود ندارد تا مرغ گرم وارد بازار شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsمرغ منجمد, صف طولانی