محمد جوروند:

خانه هنرمندان اهواز امسال به بهره برداری می‌رسد

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: روند پیشرفت فیزیکی خانه هنرمندان اهواز رضایت بخش است و تلاش می کنیم تا بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، "محمد جوروند" روز دوشنبه با اشاره به شروع پروژه در سال ۱۳۹۰ بیان کرد : با وجود چندین وقفه در روند پیشرفت پروژه خانه هنرمندان ،از سال گذشته با همکاری و حمایت استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شد و در حال حاضر این پروژه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله پایان نماکاری و گچ کاری است ،همچنین پروژه خانه هنرمندان دارای شش  سالن پلاتو سینما و تتاتر است.

وی ادامه داد: بازدید هیأت اعزامی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشرفت فیزیکی پروژه خانه هنرمندان ، رضایت بخش بوده و بنا شد با بررسی‌های مورد نظر کمک های لازم در تکمیل و پایان یافتن این پروژه را داشته باشند.

جوروند با اشاره به محل قرارگیری انجمن‌های هنری و فرهنگی در خانه هنرمندان گفت: بر این اساس فعالیت‌های این بخش‌ها در رشته ‌های مختلف هنری متمرکز و ساماندهی و مشکلات هنرمندان این عرصه از لحاظ مکان رفع می شود.

پروژه خانه هنرمندان اهواز با شش هزار متر مربع زیر بنا در پنج طبقه و شش سالن در کنار تالار آفتاب اهواز در حال احداث است که با راه اندازی این مکان دغدغه بساری از هنرمندان  برای داشتن اماکن فرهنگی و هنری برطرف  خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید