امروز:
پنجشنبه - 14 تير - 1403
ساعت :

پورموسوی: نیم فصل دوم کولاک کردیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: تیمش در نیم فصل دوم با گرفتن 20 امتیاز عملکرد فوق العاده‌ای داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، "سیروس پورموسوی" بعد از پیروزی استقلال خوزستان برابر هوادار و بقا در لیگ برتر عنوان کرد: از هواداران و مردم خوب خوزستان تشکر می‌کنم که هر زمان ما را می‌دیدند، امیدوارمان می‌کردند.

از بازیکنان تشکر می‌کنم که در نیم فصل دوم گل کاشتند. قدیمی‌ها و جدیدترها یک خانواده بودیم که برای هم سر دادیم. با ما مثل غریبه‌ها برخورد کردند. ما فرزند خوزستان هستیم. به منتقدان هم می‌گویم که کمی‌ صبر هم لازم است. ما در نیم فصل دوم 20 امتیاز گرفتیم، در حالی که همه می‌گویند امتیاز گرفتن سخت است. ما در سه بازی آخر 9 گل به تیم‌های بزرگ زدیم.

او افزود: ما جزو جوان ترین لیگ‌های لیگ بودیم و بالای 80 درصد تیم بومی‌ بود. هر چه به آخر لیگ رسیدیم، هماهنگی بچه‌ها بیشتر شد. در نیم فصل اول فقط 8 امتیاز گرفتیم و در نیم فصل دوم بچه‌ها کولاک کردند. هواداران ما هم خیلی خوب فهمیدند که باید صبوری کنند. در نیم فصل دوم فقط مقابل نساجی بد بودیم. بچه‌ها هیچ وقت ناامید نشدند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه انتقادهای زیادی را شنیده، گفت: من 2.5 سال نیم با این تیم بودم. در لیگ یک و حالا در لیگ برتر که خدا را شکر پایان خوبی امسال داشت. من اصلا در این مدت استراحت نکردم و هر روز فکر و ذکر ما این بود که تیمی‌در حد نام خوزستان جمع کنیم.

 این خوشحالی باید کوتاه باشد و باید به فکر فصل بعد باشیم. چه من باشم و چه نباشم، به عنوان یک هوادار در کنار استقلال خوزستان هستم. دوستانی که انتقاد می‌کردند، اکنون زمان راهکار دادن است.

پورموسوی درباره اینکه فولاد و نفت آبادان هم از این استان شرایط خوبی نداشتند، اضافه کرد: اگر امسال برای فوتبال خوزستان چاره اندیشی نکنیم، سال بعد اتفاق های بدتری رخ می‌دهد.

از سال قبل منتظر بودم که استاندار ما را دعوت کند و بتوانیم با ایشان صحبت کنیم. از مسوولان درخواست دارم شورای ورزش تشکیل دهند و با سرمربیان تیم‌های خوزستانی صحبت کنند.

باید دنبال راهکار باشیم که فوتبال خوزستان از این وضعیت خارج شود. ما فقط داریم اسمش را به یدک می‌کشیم، وگرنه دیگر مهد فوتبال نیستیم! همه دیدند در تهران چه بلایی سر ما آمد، اما کسی نه یک پیامی‌داد و نه زنگی زد!

او درباره شرایط فولاد گفت: حق ما این نبود که دو تیم از خوزستان حذف نشود. اینکه ما برویم و دنبال این باشیم که استقلال خوزستان را زمین بزنیم، خوب نیست. من از اول گفتم دنبال این باشیم که پیکان سقوط کند و هر دو تیم برنده شوند.

 با این حال دیدیم دوستانی که در فولاد سمت داشتند، به فرودگاه رفتند و برای هوادارانی که از تهران آمده بودند، گل بردند. می‌دانیم به چه کسانی زنگ زدند و چه پیشنهادهایی دادند. هوادار امروز فوتبال باشرافتی بازی کرد. وقتی فولاد هم گل زد، هواداران ما هر دو تیم را تشویق کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید