امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 برپایی کلاس مربیگری D فوتبال آسیا در کارون

کلاس مربیگری D فوتبال آسیا زیر نظر کمیته آموزش  هیأت فوتبال خوزستان در شهرستان کارون برپا شد.

  به گزارش حبیب خبر، ششمین کلاس مربیگری فوتبال است به همت هیات فوتبال شهرستان کارون برای بالا بردن سطح دانش مربیان جوان این شهرستان با شرکت ۲۵ نفر برگزار شد.

رییس هیات فوتبال شهرستان کارون در گفت و گویی به خبرنگار ما گفت، شهرستان ما یک منطقه کم برخوردار اما سرشار از شور و نشاط و انگیزه نسبت به فوتبال است و این شور و شوق نیازمند حمایت و مهیا شدن زیرساخت های لازم است.

"محمد زرگانی" افزود: خوش بختانه جناب طالقانی ریاست هیأت فوتبال خوزستان و همکاران ایشان نگاه حمایتی خاصی نسبت به فوتبال شهرستان کارون دارند؛ زیرا قدمت ورزش به ویژه فوتبال این شهرستان به نسل نخست فوتبال خوزستان مرتبط و این شهرستان دارای پیشکسوتان صاحب نام ورزنده ای  است و جایگاه مناسبی هم در میان مردم وخانواده ها دارد.

او گفت: تلاش ما به عنوان هیأت فوتبال شهرستان ایجاد بستر مناسب برای کشف استعدادهای درخشان و خلاق فوتبال این منطقه و توسعه زیرساخت های اموزشی است و برای رسیدن به این هدف توجه مسوولان ورزش و شهری را نیاز است.

برپایی کلاس مربیگری D فوتبال آسیا در کارون

در آیین پایانی این کلاس مربیگری حضور پیشکسوتان صاحب نام فوتبال خوزستان از جمله استاد لفته سه برادران و علی سلامت گرمی بخش مراسم بود.

گفتنی است: آموزگار این کلاس مربیگری را استاد "منصور ربیعه"، مدرس رسمی فدراسیون فوتبال بر عهده داشت.

* خبرنگار: سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید