امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دکتر احمدی سر صحرا: مشکل بسیاری از مدیران چسبندگی به صندلی‌ها است!

 مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز مشکل بسیاری از مدیران را چسبندگی به صندلی‌ها برشمرد و گفت: این مدیران بابت حفظ صندلی مدیریت مجبورند تصمیم های اشتباه بگیرند!

 به گزارش حبیب خبر، دکتر "هوشنگ احمدی سرصحرا" افزود: مدیر در وهله‌ی نخست باید توانایی و اراده تصمیم‌گیری درست داشته باشد ولو اینکه تبعات این تصمیمِ صحیح، به خطر افتادن مدیریت خود باشد. بر اساس آموزه‌های مدیریت اسلامی، اساس، انجام وظیفه‌ی درست است نه استمرارِ مسوولیت.

 او یکی از راه‌های کاهش تورم‌ را افزایش تولید دانست و اظهار کرد: به عنوان سرباز اقتصادی موظف هستیم افزایش تولید را ادامه دهیم.

 احمدی درباره انواعِ قرارداد کارگری در شرکت لوله سازی اهواز توضیح داد و گفت: از جمله مشکل های ساختاری شرکت وجودِ ۱۴ نوع قرارداد برای کارکنان یک شرکت و اختلافات فاحش در حقوق و مزایای آنان است که امیدواریم در اجرای عدالتِ کاری این اختلاف ها را کم کنیم.

* موکبی در ۲ طبقه ساخته شده است

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با بیان اینکه در ایام اربعین نیز فعالیت داشتیم یادآور شد: در راه مسوولیت‌های اجتماعی، علاوه بر خدمات به زایرینِ اربعینِ حسینی، همزمان زمین ۹۰۰ متری که چندین سال در مرز چذابه تحویل شرکت لوله سازی اهواز شده بود و کاری در آن انجام نشد با همت جهادی همکاران هم اکنون موکبی در ۲ طبقه ساخته شده است.

او گفت: ۳۰۰ فقره تسهیلات ۴ درصد از بانک مهر برای کارکنان اختصاص دادیم و از میان ۲۵۰ نفر از ایثارگران و خانواده آنان در شرکت، ۲۱۵ نفر تبدیل وضعیت شدند. همچنین قراداد بیمه تکمیلی خاص و با پوشش بدون سقف برای کارکنان و تهیه بسته‌ی کالای غذایی ویژه آنان از دیگر اقدامات بود.

* ۶۰۰ نفر از کارکنان تبدیل وضعیت و رسمی شدند

احمدی افزود: همچنین ۶۰۰ نفر از کارکنان با اولویت سابقه تبدیل وضعیت و رسمی شدند تا اختلاف بین حقوق‌های دریافتی‌کاهش یابد.

او گفت: طرح طبقه‌بندی مشاغل در گذشته به صورت کامل اجرا نشد که برخی کارکنان ضربه خورد؛ لذا باید اصلاحاتی صورت گیرد تا کارکنان به شکل صحیح و عادلانه از آن بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در ادامه اظهار کرد: در چهار ماه دوم سال جاری ۲۲۵ کیلومتر و ۵۳۲ متر لوله با وزن ۴۵ هزار و ۳۳۴ تُن تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۸ درصدی نشان می‌دهد.

او خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۲۶۷ کیلومتر و ۱۳۶ متر پوشش لوله به میزان ۳۰۵ هزار و ۴۴۵ متر مربع تولید و رشد ۸۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را رقم زد.

* تولید ۱۰۲ هزار تُن لوله از ابتدای سال جاری

احمدی ظرفیت اسمی کارخانه را ۸۰۰ هزار تُن عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۹۳ هزار تُن تولید محصولات داشتیم ولی از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۲ هزار تُن تولید شده است که اوج آن در آبان‌ماه ثبت شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید