امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مجید باقری‌نیا- پیشکسوت فوتبال خوزستان

 پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان باید صداقت خود را به مردم نشان داده و در مقابل افکار عمومی پاسخگوی عملکرد خود باشد.

 به گزارش حبیب خبر از "مجید باقری‌نیا" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: قطعا شرایط تیم فولاد به لحاظ مسائل مالی با تیم‌های نفت آبادان و استقلال خوزستان متفاوت است و همه انتظار دارند که این تیم، در حد سپاهان، گل گهر، تراکتور، پرسپولس و استقلال بسته شود.

 پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه تیم فولاد خوزستان در دو تا سه سال اخیر در موضوع یارگیری عملکرد ضعیفی داشته گفت: متاسفانه در طول این سال‌ها یک تعداد بازیکن جوان و یا از رده خارج شده به تیم فولاد اضافه شدند که پس از مطرح شدن به تیم دیگری پیوستند.

 وی میانگین سنی تیم فولاد را ۳۰ سال عنوان کرد و افزود: باشگاه فولاد، در فصل قبل پول خسارت موسی کولیبالی را پرداخت کرده و این بازیکن از تیم کنار گذاشته می‌شود اما در این فصل مجددا با یک قرارداد بهتر به تیم اضافه می‌شود.

باقری‌نیا با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه فولاد باید در مقابل رسانه‌ها پاسخگوی عملکرد خود باشد تصریح کرد: چرا فولاد خوزستان که از او انتظار قهرمانی می‌رود اکنون زنگ تفریح لیگ شده است؟

پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد: با شرایطی فعلی، قطعا تا نیم فصل مسابقات، هیچ اتفاقی برای تیم فولاد خوزستان رخ نمی‌دهد.

وی درباره عملکرد تیم استقلال خوزستان نیز اظهار کرد: اگرچه این تیم با ۹۰۰ میلیارد ریال بسته شده اما با کمی دقت و مشورت می‌توانستند در فاز هجومی عملکرد بهتری داشته باشند.

باقری‌نیا با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان باید تا رسیدن به نیم فصل رقابت‌ها، در حد توان امتیاز جمع کند افزود: این تیم معمولا در دقایق آخر، نتیجه را از دست داده و یا بازی برده را تساوی کرده‌ که باید برای این موضوع فکری کرد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: به آقای پورموسوی، دوست خوبم پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که بتواند تیمش را تقویت کند به دنبال تک امتیازها باشد.

وی ادامه داد: همچنین نقاط ضعف تیم را شناسایی کرده و اینکه چرا ۹۰ درصد گل‌های خورده استقلال خوزستان در اواخر بازی و ارسال از جناحین است؟

بر اساس این گزارش در حال حاضر تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان با ۹ و چهار امتیاز در مکان‌های چهاردهم و شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید