امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 تهمینه جانفزا

نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان گفت: با برنامه ریزی های مدون به دنبال توسعه کراسفیت و قهرمان پروری در بخش زنان در استان هستیم.

به گزارش حبیب خبر، "تهمینه جانفزا" در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی وزنه برداری در کراسفیت، اظهارکرد: این کارگاه با تدریس آقای قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان برگزار شد و خوش بختانه ۶۰ شرکت کننده در این دوره حضور داشتند. یک دوره علمی که تداوم در برگزاری آن می تواند در بالا بردن سطح کراسفیت در بخش زنان کمک زیادی داشته باشد.

وی بیان کرد: خوش بختانه در مدت اخیر که کراسفیت در استان زیر نظر هیات وزنه برداری کار خود را به صورت منسجم آغاز کرده است، شاهد علاقه مندی دختران به این رشته بوده ایم و از آن جا که خوزستان سرشار از استعداد است، مطمئنا کراسفیت نیز خیلی زود در بهترین شرایط ممکن قرار می گیرد و ورزشکاران استان می توانند در کشور سرآمد باشند.

نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان گفت: مدتی پیش اولین دوره مسابقات کاپ آزاد کراسفیت زنان خوزستان در اهواز برگزار شد که ۹۷ ورزشکار برای کسب سکوهای برتر با هم به رقابت پرداختند. همین استقبال خوب، ما را به رشد و توسعه این رشته در سراسر استان دلگرم و امیدوار کرد.

وی با تاکید بر این که به دنبال توسعه و قهرمان پروری در کراسفیت زنان در استان خوزستان هستیم، اظهارکرد: برنامه های مدون و خوبی برای رسیدن به این مهم مدنظر است و از آن جا که در حال حاضر همه در هیات وزنه برداری و انجمن کراسفیت خوزستان همدل برای تحقق این هدف در تلاش هستیم، در آینده نزدیک شاهد جهش خوب ورزشکاران استان در بخش مردان و زنان این رشته خواهیم بود و در ادامه بیشتر از کراسفیت خوزستان در کشور خواهید شنید.

جانفزا در پایان از برنامه ریزی این انجمن برای برگزاری لیگ کراسفیت خوزستان خبر داد و گفت: مطمئنا برگزاری این لیگ در معرفی هر چه بیشتر استعدادها و داشته های کراسفیت در خوزستان به ما کمک می کند و می توانیم با نفراتی قوی در رقابت های کشوری شرکت کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید