امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فریاد بختیاری زاده درباره فولاد و اتفاق های شیراز 

پس از اتفاق ناگواری که در شیراز و در تیم جوانان فولاد رخ داد، پیشکسوت این باشگاه از شرایط این تیم انتقاد کرد.

به گزارش حبیب خبر، "سیاوش بختیاری‌زاده" در گفت‌وگو با خبرآنلاین در اهواز اظهار کرد: بازی‌های لیگ باز هم به‌دلیل برگزاری بازی‌های ملی تعطیل شده‌اند و برای تیم‌های لیگ برتری فرصت مناسبی است تا بتوانند اشکال های خود را رفع کنند.

او درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان گفت: باید بگویم که پس از نتایج ۴ هفته ابتدایی لیگ و رفتن منصوریان که آن هم با فشار هواداران بود، ایگناسیو مارتینز را با کلی سر و صدا آوردند که تا اینجا ۳ برد اقتصادی بسیار نزدیک و با چاشنی شانس آورده که البته یک سری اشتباه از کادر فنی حریفانش نیز بی تاثیر نبود.

نخستین کاپیتان تاریخ باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: وقتی فولاد به یک پیروزی خوب رسید، یک فرصت و تعطیلی چند روزه در تقویم پیش روی فولادی‌ها قرار گرفت که برای هر مربی باشگاهی بسیار خوشایند است اما شنیدیم که سرمربی اسپانیایی تمرینات را به‌عنوان پاداش برد، چند روز تعطیل می‌کند و در نتیجه می‌بینیم عملا در سبک بازی و ترکیب فولاد پیشرفت خاصی ایجاد نمی‌شود.

در چنین موقعیت‌هایی مربیان بزرگ به‌صورت تمام وقت برای تیم برنامه دارند و تمرین می‌گذارند که اشکالات تیم را برطرف کنند، اما می‌بینیم خیلی ساده این فرصت طلایی را از دست دادند که جای تعجب دارد.

بختیاری‌زاده اظهار کرد: بحث تیم بزرگسالان فولاد را کنار می‌گذارم، در خصوص اتفاق ناگواری که در شیراز و در تیم جوانان فولاد رخ داده واقعا تاسف می‌خورم، در فرهنگ غنی خوزستان، چه در بین عرب‌ها چه بختیاری‌ها و چه دیگر قومیت‌های استان، شرافت و اخلاق نهادینه است و نمی‌توانم موضوع را باز کنم اما چرا مدیران باشگاه فولاد درباره اتفاقات ناگوار شیراز عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

وی افزود: نام فولاد و نام خوزستان بزرگتر از آن است که بخواهند با آبرویش بازی کنند و منتظریم ببینیم باشگاه فولاد چه برخوردی با این مسائل می‌کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید