امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

گل‌محمدی: به جلسه هیات مدیره نمی روم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که فسخ قراردادش را به باشگاه داده است گفت: من با این باشگاه قرارداد ندارم و به خاطر تعهدی که در مربیگری دارم به تمرین آمده ام.

به گزارش حبیب خبر از مهر، یحیی گل محمدی که پس از چند روز در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بود در مورد این اتفاق گفت: من قراردادی با باشگاه ندارم. تصمیم نهایی من بستگی به جلسه روز یکشنبه هیات مدیره دارد. هیات مدیره باید شرایط را برای ادامه کار فراهم کند. به تعهداتی که دارند عمل کنند. از روز گذشته غذای بازیکنان را قطع کرده اند. مگر می شود تغذیه بازیکنان را قطع کنند!

وی در مورد این که قراردادش را فسخ کرده است گفت: من با باشگاه قرارداد ندارم اما به سازمان لیگ هم نرفتم که قراردادم را فسخ کنم. اگر بخواهم به تیم دیگری بروم به سازمان لیگ خواهم رفت و قراردادم را فسخ کند. نه دنبال افزایش قرارداد هستم نه دنبال تمدید قرارداد. تصمیم با هواداران است که من باشم یا نه.

گل محمدی در مورد این که مسئولان باشگاه با مربی دیگری صحبت کرده اند گفت: اطلاعی از این که با مربیان دیگری صحبت کرده اند ندارم و چنین مسائلی را هم نشنیده ام. اتفاقاتی هم که در برخی رسانه ها منتشر می شود که بحث مالی دلیل نیامدنم است درست نیست و بخش کوچکی از این ماجراست. بخش عمده به خاطر وعده های تو خالی و بدقولی هایی است که انجام می دهند.

گل محمدی در مورد این که آیا رفتن درویش شرط شما برای ماندن است گفت: اصلا به این مسائل ورود نکنید. با رفتن یا ماندن درویش مشکلی حل نمی شود. این باشگاه با این تعداد قهرمانی باید درآمدزایی کند و پول پارو کند.

وی ادامه داد: تیمی که در سال های اخیر هیچ جامی نگرفته است قراردادهایش بیشتر از پرسپولیس است. با بستن قرارداد روی پیراهن نمی شود باشگاه را اداره کرد. منابع درآمد باید چند ماه پیش انجام می شد تا کار به اینجا نکشد. حرف ما این است که آقایان به وعده هایشان عمل نکرده اند. ما هزار تومان بالاتر از حق مان هم نمی خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: این که قول بدهند و مدت زیادی طول بکشد تا این وعده ها عملی شود خیلی شایسته نیست. باید روش های درآمدزایی را تغییر دهند تا بتوانند مشکلات باشگاه را حل کنند.

گل محمدی در مورد قراردادی که با پرسپولیس دارد گفت: من چند سال پیش قراردادی با باشگاه بسته ام و اگر مشکلی دارد خیلی راحت آن را رسانه ای کنند. قراردادم را بگذارند روی سایت و در فضای مجازی هم منتشر کنند. اگر مشکلی بود حل می شد. فرض بگیرید قرارداد من هم مشکل داشته باشد آیا باید بروند جلوی دروبین صحبت کنند.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان ما از دو سال گذشته طلب دارند و از سال گذشته هم طلب داریم. نمی خواهم در مورد پول زیاد صحبت کنم اما واقعیت این است که بازیکنان ما مشکل دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد واکنش هایی که به غیبتش در تمرین شده بود گفت: متاسفانه برخی خط گرفته بودند و برخی هم تعلقات رنگی دارند. واقعا بحث مالی نبود و بحث احترام است. باید به من و بازیکنان پرسپولیس احترام بگذارند. از آخرین اخطاری که من به باشگاه دادم دو ماه گذاشته است اما یک بار زنگ نزدند بگویند چه شده است.

یحیی گل محمدی ادامه داد: شاید خودشان دوست دارند تیم را به این فضا ببرند. نمی دانم چه دلیلی دارد که اینگونه رفتار می کنند. بعضی وقت ها می گویم شاید جریانی درست می کنند که بخواهند گل محمدی از پرسپولیس برود. از نیت شان واقعا خبر ندارم. این تیم حیف است و باعث خوشحالی میلیون ها نفر می شود. برای این خوشحالی نمی توانند بی تفاوت باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلات فنی تیمش و از دست داد سلمانی گفت: کاش اتفاقاتی که درتیم رخ داده ۱۰ برابر می افتاد اما یاسین سلمانی مصدوم نمی شد. احساس خوبی به داشتیم اما متاسفانه بسیار بدموقع مصدوم شد. به خاطر فشارهایی که به او آمد مصدوم شد.

گل محمدی در مورد کم شدن یک امتیاز از پرسپولیس گفت: چیزی که شنیده ام این است که برخی باشگاه ها مالیات بازیکنان خارجی را خودشان می دهند. این که به این راحتی یک امتیاز از ما کم کنند باید در استیناف این موضوع بررسی بهتری صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر مشکل در جلسه هیات مدیره فردا حل نشود آیا این آخرین حضور شما در تمرین پرسپولیس است گفت: نگاهم به این موضوع مثبت است و فکر می کنم همه چیز درست می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید