امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 گل‌محمدی: بازی خیلی مهمی را بردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی مهمی را مقابل الدحیل قطر بردیم.

به گزارش حبیب خبر از مهر، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: از باشگاه خوب الدحیل تشکر ویژه دارم بابت میزبانی خوبی که داشتند و شرایط تمرینی خیلی خوبی را برای ما آماده کردند.

در نهایت با توجه به همین شرایط خوب توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. من این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و بعد هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که به رغم اینکه خیلی تحت فشار بودند، بازی خیلی مهمی را بردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمجید از عملکرد بازیکنان خود افزود: با وجود اینکه خیلی زیر فشار بودند اما توانستند بازی خیلی مهمی را ببرند. با توجه به نتیجه بازی اولی که به دست آمد و نتوانستیم امتیازی به دست بیاوریم فکر می‌کنم این بازی اهمیتش خیلی بیشتر بود. بازی سختی بود و الدحیل یکی از تیم‌های خوب آسیاست و مربیان و بازیکنان خیلی خوبی دارد.

در نیمه اول خوب بازی کردیم چون اجازه ندادیم تیم حریف بتواند خودش را پیدا کند و روی دو، سه موقعیت می‌شد گل بزنیم که نشد ولی در مجموع یک مقدار بازی متعادل بود. در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم ما هدفش فقط برد بود و به دنبال به دست آوردن این سه امتیاز بودیم، با تمرکز خوب و عزم و اراده خوب توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و خیلی از دقایق بازی را کنترل کردند.

موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و شاید این بازی می‌شد با تفاضل بیشتر به نفع ما باشد. در هر صورت از بردی که به دست آوردیم خوشحالیم و باید خودمان را برای لیگ برتر و بازی‌های آینده مقابل استقلال تاجیکستان آماده کنیم.

او درباره باخت دو بر صفر مقابل النصر عربستان در هفته اول تصریح کرد: شرایط، ورزشگاه و زمین بازی اصلاً آماده آن دیدار نبود. ما ضرر زیادی در آن بازی کردیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. متأسفانه با نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم، شرایط خوبی نبود و نتوانستیم کیفیتی را که داریم ارائه کنیم.

با اتفاقاتی که در بازی افتاد مانند مصدومیت ترابی و اخراج میلاد سرلک، در هر صورت تیم ما نتوانست خودش را پیدا کند و همه اتفاقات علیه ما بود. امروز دیدید که کیفیت بازیکنان پرسپولیس در چه حدی بود و وقتی شرایط برای بازی کردن مهیا باشد، می‌توانند توانایی‌های خود را بروز بدهند.

 امروز واقعاً خوب بازی کردند و به آن‌ها ایمان داشتم و دارم که می‌توانند در شرایط سخت قابلیت‌های خود را نشان بدهند.

گل محمدی درباره شرایط تیمش پس از این بازی عنوان کرد: بعضی صحبت‌ها را شاید اینجا انجام ندهیم بهتر باشد. تیم ما کیفیت خوبی دارد و در آن شکی نیست. همه بازیکنانی که در این تیم هستند برای هواداران و آبروی فوتبال ایران می‌جنگند و با شرایط سختی که وجود دارد مبارزه می‌کنند.

خیلی از صحبت‌ها را شاید نتوان اینجا گفت اما چیزی که مهم است ما یک گروه خوب هستیم و با هدف‌های بزرگ که برای رسیدن به آن فقط باید تمرکز داشته باشیم و برای هدف‌مان بجنگیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید