امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

درخشان: پرسپولیس به اسم النصر باخت

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی گفت همچنان می‌خواهد کار فنی انجام دهد و به همین دلیل در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران ثبت نام نکرده است.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت وگو با همشهری آنلاین تاکید کرد: کار اجرایی و مدیریت بعد از دوران کار فنی است و فعلا می خواهم به کار فنی برسم.

او با اشاره به بازی پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: بازی زیبایی خواهد شد. الدحیل تیم خوبی است. همه تیم های عربی قوی کار می کنند و بازیکنان گران قیمت می گیرند تا خودشان را از سایر تیم های آسیایی جدا کنند.

رقابت در این کشورها خیلی با سرعت انجام می شود. کره جنوبی، ژاپن، عربستان، قطر و امارات در رقابت با هم هستند و تلاش می کنند کم نیاورند. در سوی مقابل ما دیر بجنبیم، وحشتناک عقب می افتیم. دیدید پرسپولیس فقط به اسم النصر باخت.

درخشان اضافه کرد: این مسایل در پیشرفت فوتبال تاثیر می گذارد. باید خودمان را به روزتر کنیم. در راه پیشرفت فوتبال هزینه کنیم. در غیر این صورت مثل الان در جا می زنیم. باید خیلی بیشتر از این ها کار کنیم. در غیر این صورت به راحتی از رتبه اول آسیا به رتبه دوم، سوم و همین طور پایین تر سقوط خواهیم کرد.

در سید بندی هم به یکباره می بینید در سید چهارم قرار گرفتیم. در آن صورت باید با تیم هایی مانند هند بازی کنیم. همانطورکه برخی مواقع این اتفاق می افتاد. الان می بینید تیم ملی امیدمان می رود با تیمی مانند فلسطین بازی می کند.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم مقابل النصر از ستاره های بزرگ مانند رونالدو، مانه و ...ترسیده بود، گفت: با حرف شما موافقم. به هرحال النصر و در کل تیم های عربی خریدهای خوبی می کنند اما پرسپولیس مهاجمی مثل  نبیل باهویی که دو سال است گل نزده است جذب می کند. الان لوکادیا اعلام کرده که می خواهد برگردد. باید از او تضمینی بگیرند که بار دیگر وسط راه نرود.

وی تاکید کرد: پرسپولیس نیاز به بازیکن خوب دارد. حالا لوکادیو یا حتی بهتر از او باید جذب شود. اگر بازیکنان خوب نگیریم رقیبان مان می گیرند و جا می مانیم. اگر می خواهی با تیم های رقیبت در آسیا رقابت کنی باید بازیکن با کیفیت بگیری. اما وقتی پول نداری مصیبت می شود.

برای جذب بازیکن می شود دست دلال ها را کوتاه کرد اما مساله اصلی پول است. پول باید باشد که بتوانی خرید کنی با مشکل مالی خیلی سخت است امورات را بگذرانی.

او تصریح کرد:  با تعیین سقف بودجه برای باشگاه ها مخالف هستم. اصلا  نمی توانید روی هنر سقف بگذارید. اصلا نمی شود. سقف تعیین کنید و تیم ها به نوعی دیگر آن را دور می زنند و با  راه های دیگر  با بازیکنان قرارداد می بندند.

 شما می دانید همین الان یکسری تیم ها این سقف قراردادها را دور زدند. حالا اسم نمی آورم. تیم های هم که پول ندارند گرفتار هستند و نمی توانند با ابر پولدارها بجنگند.

درخشان در خصوص اینکه چرا در تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس حاضر نمی شود گفت: کار داشتم  و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم. در غیر این صورت مشکل خاصی نیست. اتفاقا چند بار علی آقا پروین گفت چرا نمی آیی گفتم. کار پیش امده اما خودم هم دلم تنگ شد بروم  بازی کنم، چندتا گل بزنم و کری بخوانم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید