امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 فولاد خوزستان کل فصل را از دست داد!

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد معتقد است: مسوولان باشگاه فولاد با انتخاب اشتباهی که درخصوص کادرفنی این تیم داشتند، نه تنها چهار بازی بلکه کل فصل بیست و سوم را از دست دادند.

افشین حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به نتایج و حواشی که از فصل قبل با حضور منصوریان برای فولاد ایجاد شد، به نظر من باشگاه نباید به این همکاری برای لیگ بیست و سوم ادامه می‌داد زیرا هر باشگاه سرمایه‌ای به نام هوادار دارد، هواداری که تمام هم و غم خود را می‌گذارد و در سرما و گرما حامی تیم است.

ضمن این که جمع کردن این همه هوادار برای تیم فولاد کار دیروز و امروز نیست و سال‌ها زحمت کشیده است و نباید وقتی هوادار مخالف سرمربیگری منصوریان بود باشگاه بر این همکاری تأکید می‌کرد.

* نتایج فولاد مایه شرمساری فوتبال خوزستان است

وی ادامه داد: به اعتقاد من باید به نظر هوادار احترام گذاشته می‌شد و فولاد نباید فصل را با منصوریان شروع می‌کرد. معتقدم فولاد با انتخاب و تصمیم اشتباهی که داشت نه فقط ۴ هفته بلکه تمام فصل لیگ بیست و سوم را از دست داد.

تیم شروع ناامیدکننده‌ای داشت و از زمانی که فولاد تاسیس شده، نتایج چهار هفته ابتدایی این فصل ضعیف‌ترین نتایج فولاد در این سال‌ها بوده است، نتایجی که مایه شرمساری برای فوتبال خوزستان است.

* مارتینس به زمان نیاز دارد

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگرچه اکنون مربی خارجی استخدام شده اما خارج شدن فولاد از این شرایط نیازمند زمان است.

از مارتینس شناخت زیادی ندارم و دوستانی که تایید کردند که او به عنوان سرمربی کار خود را در فولاد شروع کند از نظر فنی شناخت خوبی نسبت به او داشته‌اند.

فولاد همیشه با بیشتر مربیان خارجی نتیجه گرفته است. اکنون هم باید به نظر هیات مدیره باشگاه برای این انتخاب احترام گذاشت و خوشبختانه هواداران هم استقبال خوبی از این سرمربی اسپانیایی داشتند.

امیدوارم هوادار حامی فولاد بماند و به این نکته توجه داشته باشند که هماهنگ شدن این مربی خارجی با شرایط خوزستان و باشگاه زمان‌بر خواهد بود. فولاد یک باشگاه کاملا حرفه‌ای با شرایط و امکانات بسیار خوب است.

 به صورتی که مربیان خارجی با توجه به اینکه حرفه‌ای هستند، خیلی زود می‌توانند با شرایط با شرایط باشگاه فولاد هماهنگ شوند و اکنون هم مارتینس با توجه به این وضعیت می‌تواند فولاد را از شرایط فعلی خارج کند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار هم دارد و خوشبختانه گویا آقای مارتینس هم از نظر روحی و روانی در حال کارکردن بازیکنان تیم است و امیدوارم این شرایط دست به دست هم دهد و فولاد خیلی زود به شرایط خوبی برسد.

* تاریخ انقضای خارجی‌های فولاد تمام شده است

حاجی‌پور درباره انتقادات نسبت به بازیکنان خارجی فولاد از جمله گادوین منشا و جفرسون باهیا، گفت: با توجه به اینکه باشگاه فولاد در ایران برند است و دست باشگاه برای جذب بازیکنان ایرانی و خارجی باز است، می توانستند بازیکنان خارجی خوبی جذب کنند ولی معتقدم بازیکنان خارجی که برای این فصل جذب شدند بازیکنانی بودند که تاریخ انقضای آن‌ها تمام شده بود. البته اگر موسی کولیبالی مدیریت شود به نظرم بازیکن خوبی است و خیلی می‌تواند به فولاد کمک کند.

با این شرایط استقلال و نفت باید برای نیفتادن تلاش کنند

وی در پایان با بیان اینکه امسال متاسفانه سه تیم خوزستانی نتوانستند در چهار هفته ابتدایی لیگ شرایط خوبی داشته باشند، تأکید کرد: تیم‌های نفت آبادان و استقلال خوزستان اگر با همین شرایط ادامه دهند و در نیم‌فصل تقویت نشوند بدون شک باید برای نیفتادن تلاش کنند. پتانسیل فوتبال خوزستان بالا است و حیف است که تیم‌های استان چنین شرایطی را در لیگ برتر داشته باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید