امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

خارجی‌های فولاد در حد محلات هم نیستند!

حبیب خبر: "بدون رودربایستی و با جسارت تمام می گویم: خارجی های فولاد در حد تیم های محلات اهواز هم نیستند و باید طرح دیگری انداخت. چرا که فولاد با این بازیکنان و نیز نداشتن برنامه برای هر دیدار، جز رفتن به لیگ یک کار دیگری نمی تواند انجام دهد."

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است: فولاد از ابتدای این فصل بد بسته شد و بازیکنان خارجی آن در حد و اندازه این تیم نیستند.

شاهین موسوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که فولاد این روزها بیمار است و نیاز به درمان اساسی دارد، اظهارکرد: متاسفانه فولاد بدترین شروع تاریخ لیگ برتر را تجربه کرد و دچار و اسیر حاشیه و منم‌منم‌های بعضی از دوستان شد که نتیجه آن چهار شکست متوالی بوده است.

وی ادامه داد: نبود بازیکن یا بهانه های دیگر، فرار روبه جلو است زیرا مسئولان این باشگاه زمان کافی در پیش فصل را برای انتخاب های خوب و مناسب داشتند که متاسفانه به خوبی از این فرصت استفاده نشد و همه شاهد حال بد این روزهای فولاد هستند.

مسئولان باشگاه کاری کرده اند که من به عنوان پیشکسوت و هواداران فولاد، استرس وارد شده است که مبادا اتفاقات بدی برای فولاد در این فصل رقم بخورد. می خواهم بدانم هوادار چه گناهی دارد که باید این قدر حرص و جوش بخورد و با استرس زندگی کند.

این پیشکسوت باشگاه فولاد افزود: هر کسی جدول مسابقات را نگاه کند، باور نمی کند که فولاد در قعر جدول است. فقط امیدوارم دوستان در هیات مدیره و همچنین مدیر عامل محترم باشگاه از تعطیلات فیفا دی به خوبی استفاده کنند و امیدوارم به سرمربی جدیدی که انتخاب می شود، فرصت کافی داده شود چون مربیای خارجی نیاز به زمان دارند تا کار خود را به خوبی انجام دهند. مانند کاری که بگوویچ در گذشته در باشگاه فولاد انجام داد و در آخر نیز نتیجه خوب آن را دیدیم.

وی بیان کرد: از نظر فنی امسال فولاد هیچ برنامه ای نه در بخش دفاعی و نه حمله داشته است و آمار ۱۱ گل خورده و یک گل زده گویای همه چیز است. متاسفانه بازیکن های خوبی جذب نشدند و تیم بد بسته شد. در این چهار دیدار واقعا فوتبال خوبی از تیم فولاد ندیدیم و امیدوارم در آینده این تیم به روزهای خوبش برگردد.

موسوی با انتقاد از بازیکنان خارجی فولاد (منشا، کولیبالی، باهیا و کاندیدو)، گفت: به اسامی که نگاه کنیم، بازیکنان بزرگ هستند اما واقعیت این است که در حد فولاد نیستند. این نفرات در چهار هفته ابتدایی لیگ مخصوصا در بازی با پرسپولیس که باید به تیم کمک می کردند، عملکرد خاصی از آن ها ندیدیم و ضعیف هستند.

 به نظرم کِنت گلر خارجی این تیم که با فولاد قرارداد دو ساله دارد، تنها بازیکن خارجی خوب فولاد محسوب می شود. به هر حال معتقدم خارجی های فولاد که از آن ها نام بردم، در حدی نیستند که گره از کار فولاد باز کنند. آکادمی فولاد بازیکنان خوبی دارد که اگر به آن ها بها داده شود، مطمئنا این باشگاه به بازیکن خارجی نیازی نخواهد داشت.

وی در پایان نیز گفت: در چند سال اخیر فولاد هم در تیم بزرگسالان و هم در بخش آکادمی مسیر خوبی داشت و نتیجه آن نیز قهرمانی در سوپر کاپ و جام حذفی و حضور در آسیا و نیز موفقیت در تیم های پایه (قرار گرفتن این تیم ها جزو تیم های اول تا سوم و کسب مقام قهرمانی) با بازیکنان بومی بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید