امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

جای خالی بزرگی که به سرخآبی ها ضربه می‌زند

بازیکن پیشین پرسپولیس یکی از نکات منفی این تیم را نداشتن تماشاگر در ورزشگاه آزادی عنوان کرد و گفت: عدم حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس که هواداران زیادی دارند، ضربه بزرگی به این ۲ تیم وارد می‌کند و سبب می‌شود بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی برابر حریفان خود بازی نکنند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که پرسپولیس تا به امروز عملکرد موفقی در لیگ برتر داشت، اظهار کرد: از زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با دو برد برابر آلومینیوم و تراکتور عملکرد موفقی در شروع لیگ داشت؛ به خصوص کسب ۳ امتیاز برابر تیم تراکتور که رقیب خوب و مدعی قهرمانی است و کار بزرگی انجام داد. قطعا این ۳ امتیاز خیلی به درد پرسپولیس خواهد خورد.

* پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید پرسپولیس در چه پست‌هایی ضعف دارد، گفت: در اوایل فصل هنوز چیزی مشخص نیست اما به اعتقاد من پرسپولیس در خط حمله نیاز به بازیکن دارد و باشگاه و کادر فنی باید در این پست به دنبال جذب بازیکن خوب و باکیفیتی باشند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم با وجود بیرانوند باز هم نیاز به جذب دروازه‌بان دوم دارد یا خیر؟ تصریح کرد: درست است بیرانوند دروازه‌بان خوبی برای پرسپولیس است اما احتمال هر گونه آسیب‌دیدگی وجود دارد و از این جهت پرسپولیس باید به فکر جذب دروازه‌بان دوم باشد.

* رقبای پرسپولیس در کورس قهرمانی

بادامکی همچنین درباره حریفان اصلی تیم پرسپولیس در مسیر قهرمانی، گفت: سپاهان، استقلال و همچنین تراکتور که تیم خوبی را در این فصل بسته است، حریفان قدرتمندی برای تیم پرسپولیس هستند.

البته تیم گل گهر نیز رقابت خوبی را تا به امروز داشته و این تیم نیز می‌تواند حریف خوبی برای پرسپولیس باشد اما همچون فصل گذشته استقلال، سپاهان و تراکتور جزو تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که لیگ را تا امروز چطور دیدید؟ خاطرنشان کرد: در هفته‌های اول تا تیم‌ها در شرایط بازی قرار بگیرند و جایگاه خود را پیدا کنند، ارزیابی درباره کیفیت لیگ درست نیست و بعد از گذشت چند هفته بهتر می‌توان وضعیت تیم‌ها در لیگ را قضاوت کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس یکی از نکات منفی تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس را نداشتن تماشاگر در استادیوم آزادی عنوان کرد و افزود: عدم حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس که هواداران زیادی دارد، ضربه بزرگی به این دو تیم وارد می‌کند و سبب می‌شود بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی برابر حریفان خود بازی نکنند.

 امیدوازم زودتر مشکل بازسازی آزادی مرتفع شود تا تیم‌ها از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید