امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اشکش:

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مثلت اتحاد بین مدیریت، عوامل فنی و هواداران بیشترین کمک را به صعود تیم نفت خواهد داشت.

ابراهیم اشکش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تمام تلاش مان را برای خوشحالی مردم مسجدسلیمان خواهیم کرد و نگاه مثبت مسئولان ارشد شهری و مدیریت ارشد شرکت نفت مناطق و نیز مدیرعامل محترم و همراهی هواداران نجیب و عاشق باشگاه بیشترین نقش را در موفقیت و صعود به لیگ برتر خواهد داشت.

وی درباره حضور مجید باقری نیا در کادر فنی تیم نفت نیز افزود: آقای باقری نیا به عنوان بزرگ و استاد من بالای سر مجموعه خواهد بود و حرف او بر من و کادر حجت است و از تجربه او به عنوان بزرگ استان مان در راه صعود بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

مربی مسجدسلیمانی تیم نفت با اشاره به فعالیت خوب این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانه، گفت: سعی می کنیم بهترین های لیگ یک را در کنار چند بازیکن خوب لیگ برتری جذب کنیم و یک تیم متحد، سختکوش و جاه طلب برای صعود ببندیم تا دل هواداران عاشق و پاک مسجدسلیمانی را شاد کنیم.

وی تاکید کرد: خوش بختانه اکنون همه همدل و پای کار هستند تا تیم نفت مجددا به لیگ برتر برگردد. کار سخت است ولی ما نیز سخت تر برای رسیدن به هدف مان تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید