امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اگر پورموسوی رقم پیشنهادی ما را نپذیرد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که از نظر مالی این توان را نداریم که به هر قیمتی بتوانیم با پیشنهاد مالی آقای پورموسوی موافقت کنیم، گفت: اگر پورموسوی رقم پیشنهادی ما را نپذیرد، حتما به سراغ گزینه‌های دیگرمان خواهیم رفت.

به گزارش حبیب خبر، سهراب آزاد در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سؤال که چرا به‌رغم تمایل آقای پورموسوی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال خوزستان، به گفته این مربی باشگاه تاکنون با او تماسی نداشته است و آیا این به معنای پایان همکاری است؟ اظهار کرد: اصلاً این به منزله پایان همکاری نیست، فقط اکنون روی رقم پیشنهادی آقای پورموسوی برای عقد قرارداد اختلافی وجود دارد، وگرنه از همه نظر از جمله فنی، پورموسوی مورد تأیید هیات مدیره باشگاه است.

ما تنها روی مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیده‌ایم زیرا رقم پیشنهادی پورموسوی در توان باشگاه نیست. باشگاه استقلال خوزستان یک باشگاه دولتی و زیر نظر گروه ملی و بانک ملی ایران اداره می‌شود و بضاعت ما در حدی است که باید مدیریت هزینه داشته باشیم.

وی ادامه داد: رقم پیشنهادی آقای پورموسوی برای این فصل نسبت به فصل گذشته بسیار بیشتر شده است، در حالی که توقع ما این است که مبلغ پیشنهادی آقای پورموسوی با وجود اینکه می‌دانیم چقدر برای استقلال خوزستان زحمت کشیده است، نسبت به سال گذشته حداقل دو برابر باشد اما رقم مدنظر وی بیش از این است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هر حال از نظر مالی این توان را نداریم که به هر قیمتی بتوانیم با پیشنهاد مالی آقای پورموسوی موافقت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون به گزینه‌های دیگری برای هدایت استقلال خوزستان مذاکره داشته‌اید، عنوان کرد: اصلاً این موضوع درست نیست و ما تاکنون با هیچ گزینه‌ای مذاکره نداشته‌ایم.

آزاد در پاسخ به این سؤال اگر آقای پورموسوی با رقم پیشنهادی مدنظر شما موافقت نکند شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت؟ گفت: متأسفانه در حال از دست دادن زمان هستیم اما طی یکی، دو روز آینده حتماً در خصوص سرمربی تیم تصمیم خواهیم گرفت و هیات مدیره تکلیف را روشن می‌کند.

باز هم تأکید می‌کنم بیشتر اعضای هیات مدیره نظرشان بر ادامه همکاری با آقای پورموسوی است و معتقدیم با این مربی بهتر می‌توانیم مسیر را ادامه دهیم.

 به هر حال اگر آقای پورموسوی از موضع خود کوتاه نیایند و با یکدیگر به توافق نرسیم مطمئنا در یکی، دو روز آینده با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره می‌شویم.

وی بیان کرد: رقم نهایی مدنظر دوستان هیات مدیره به آقای پورموسوی اعلام خواهد شد و این رقم توان ما است و اگر نپذیرد همان‌طور که گفتم حتماً به سراغ گزینه‌های دیگرمان خواهیم رفت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: باید به روند کار سرعت ببخشیم و هر چه زودتر تکلیف سرمربی را مشخص کنیم.

درخواست ما این است آقای پورموسوی اگر حرفش این است که دلی پای کار است بضاعت ما را درک کند و به استقلال خوزستان کمک کند.

وی درباره آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای میزبانی از حریفان در ورزشگاه غدیر خاطرنشان کرد: در این مدت بیکار نبوده‌ایم و در حال آماده‌سازی ورزشگاه غدیر هستیم. تلاش این است که هر چه سریع‌تر در این بخش به ایده‌آل‌ها برسیم. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید