امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استاندار خورستان حرف‌های ما را بشنود

مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر با انتقاد از بی‌توجهی فرماندار و نماینده این شهر نسبت به وضعیت تنها نماینده ماهشهر در لیگ یک فوتبال، گفت: تیم داری کردیم تا در کاهش آسیب های اجتماعی نقش داشته باشیم اما مسئولان شهری نخواستند صدای ما را برای کمک بشنوند.

به گزارش حبیب خبر، "مجاهد محمدی‌مهر" در گفت‌وگو با ایسنا درباره تصمیم این باشگاه مبنی بر فروش امتیاز خلیج فارس ماهشهر و تیم‌داری نکردن در فصل جدید لیگ یک، اظهار کرد: متأسفانه در این مدت هیچ کسی از ما سؤال نکرد که چرا چنین تصمیمی را گرفته‌اید و اصلاً مشکل چیست؟ هر چه پیش از این در خصوص مشکلاتمان به مسئولان شهری گفتیم، هیچ کسی به حرف‌هایمان توجه نکرد، در حالی که من فصل گذشته تمام زندگی‌ام را  فروختم تا از عهده تیم‌داری برآیم.

 در مقطعی حتی مجبور شدم طلاهای همسرم را بفروشم زیرا هیچ کسی حاضر نبود به ما در امر تیم‌داری کمک کند.

* به خاطر جوانان ماهشهری سهمیه لیگ یک را خریدیم

وی ادامه داد: من پیش از این در تیم‌داری به برخی دوستانم کمک می‌کردم اما وقتی که خودم وارد کار شدم و کار بزرگی را برداشته بودیم، متأسفانه هیچ کسی سراغی از ما نگرفت.

من دغدغه فوتبال و جوانان شهر ماهشهر را داشتم که حاضر شدم فصل گذشته سهمیه بخرم تا تیم خلیج فارس ماهشهر در لیگ یک مشغول به فعالیت شود. من می‌دانستم کار سختی است ولی جوانان این شهر برایم اهمیت داشتند و هر طور که بود پای کار ماندم.

شاید کسی فکر کند که ما از این تیم‌داری سود بردیم اما اصلاً به این صورت نیست و حتی کسی کمک‌مان نکرد البته در مقطعی فقط شورای راهبردی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به ما کمک داشت.

نه پست می خواستم و نه مقام

مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر گفت: تیم‌داری و شادکردن دل جوانان و مردم شهر ماهشهر وظیفه فرماندار و نماینده شهر است و شاید من به نوبه خود هیچ وظیفه‌ای نداشته باشم زیرا هیچ منفعتی نصیب من نمی‌شود.

حتی با این تیم‌داری خیلی کمتر دیده شدم و در طول فصل مصاحبه‌ای هم نداشتم که اصلاً کسی بداند من مالک باشگاه هستم. من به دنبال هیچ چیزی نبودم و نیستم و نه پستی می‌خواستم و نه مقامی، فقط می‌خواستم با کشاندن مردم و جوانان ماهشهری به ورزشگاه دل آن‌ها را شاد کنیم.

تا پایان هفته منتظر مسوولان برای کمک به خلیج فارس می‌مانیم/استاندار خورستان حرف‌های ما را بشنود

* گویا فرماندار و نماینده ماهشهر مسوولیتی در این شهر ندارند

وی خاطرنشان کرد: حدود هشت روز پیش نامه‌ای برای فرماندار، نماینده شهر، هیات فوتبال، اداره‌کل ورزش و جوانان، دفتر امام جمعه و شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر ارسال کردیم که لطفاً پتروشیمی ماهشهر برای تیم‌داری در فصل آینده لیگ یک اسپانسر خلیج فارس ماهشهر شود زیرا وضعیت سهمیه استان خوزستان در خطر است و نیاز به پشتوانه دارد.

ما با این نامه‌نگاری یعنی می‌خواستیم با داشتن یک اسپانسر قوی فصل آینده لیگ یک را از همین الان قوی شروع کنیم تا مثل فصلی که گذشت دغدغه بقا نداشته باشیم.

به هر حال طی مکاتبه‌ای که داشتیم نه فرماندار و نه نماینده پاسخگو نبودند و گویا اصلاً این مسئولان در شهر ماهشهر پست و مسئولیتی ندارند و متأسفانه هیچ دغدغه‌ای نداشتند.

* نه جواب نامه را می دهند نه جواب تلفن ما را

محمدی‌مهر گفت: مسئولان ماهشهر اصلاً نمی‌خواهند با ما جلسه‌ای پیرو تعیین تکلیف وضعیت تیم داشته باشند زیرا حتی حاضر نشدند جلسه‌ای برگزار کنند.

در واقع هیچ وقت صدای ما را نشنیدند و البته بهتر است بگویم نخواستند صدای ما را بشنوند. زیرا ما در طول فصلی که گذشت با مشکلات زیادی مواجه بودیم و تعجب‌برانگیز بود که هیچ کسی وضعیت ما را ندید و پای کار نیامد.

 مثل همین چند روزی که برای آنها نامه ارسال کردیم و نه تنها جواب نامه را نداده‌اند بلکه جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند. من هفته گذشته از ساعت 10 صبح به محل فرمانداری ماهشهر رفتم و تا ساعت 13:30 منتظر ملاقات با فرماندار ماندم.

ولی بعد فرماندار به من گفت نمی‌توانم شما را ببینم و برایم سؤال بود وقتی تمام جلساتش را برگزار کرده بود و حتی دیگر کسی هم در فرمانداری نبود چرا نباید بتواند مرا ببیند؟

* این آخرین هشدار و اولتیماتوم است

مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر با هشدار نسبت به از دست رفتن سهمیه تیم در فصل آینده لیگ یک کشور، عنوان کرد: در آخرین اولتیماتوم باید بگویم فقط تا پایان هفته منتظر مسوولان شهر می‌مانیم تا پای کار بیایند و به خلیج فارس کمک کنند تا مجبور نشویم امتیاز را بفروشیم. از مسوولان می‌خواهیم به مردم ماهشهر پشت نکنند و دنبال حاشیه نباشند.

* به جای تیم‌داری می‌توانستم آپارتمان سازی کنم

وی افزود: باور کنید تیم‌داری وظیفه همین مسئولان است و من چهار سال است که از جیب خودم هزینه می‌کنم. من می‌توانستم به جای این کار دو، سه آپارتمان بسازم و درآمدزایی خوبی داشته باشم. اما جوانان ماهشهر را به این سود کلان ترجیح دادم.

من تاکنون بیش از 40 میلیارد از جیبم هزینه کردم و آیا حق نیست اکنون که نیاز به کمک داریم مسئولان برای کمک پای کار بیایند و دست ما را بگیرند؟

* تا پایان هفته منتظر مسوولان می‌مانیم و بعد خداحافظ

محمدی مهر بیان کرد: به هر حال تا پایان هفته منتظر مسئولان خوزستان و شهر ماهشهر می‌مانیم و اگر پای کار نیامدند امتیاز را به صورت قطعی می‌فروشیم و دیگر خداحافظ. به هر حال مسئولان خودشان بهتر می‌دانند ورزش و به ویژه فوتبال تا چه اندازه می‌تواند در کاهش بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد و حتی اگر آماری از زمان برگزاری مسابقات فوتبال تهیه شود حتماً مشخص خواهد شد که در آن 90 دقیقه بازی فوتبال تا چه اندازه آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند و شهر ماهشهر نیز از این موضوع مستثنی نیست زیرا ما با بازی‌های فوتبال جوانان زیادی را به ورزشگاه می‌کشانیم. در واقع در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش پررنگی داشته‌ایم.

پس اگر مسئولان می‌خواهند در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشند یکی از راه‌های آن کمک به تیم خلیج فارس ماهشهر است و باید دست ما را برای تیم‌داری بگیرند.

* استاندار خورستان تا دیر نشده، حرف های ما را بشنود

وی در پایان خطاب به استاندار خوزستان و درخواست از وی نیز گفت: از استاندار خوزستان می‌خواهم به این قضیه ورود پیدا کند و با توجه به اینکه می‌دانم به خوبی دغدغه ورزش استان را دارد از او می‌خواهم دستورات لازم را به مسئولان شهری ماهشهر بدهد و از فرماندار بخواهد پاسخ بدهد که چرا تاکنون جوابگوی ما نبوده است و حتی جواب تلفن ما را نمی‌دهد.

از این مسئولان بخواهد پای کار بیایند و نگذارند دلخوشی جوانان و مردم ماهشهر از بین برود. من به شخصه دلم نمی‌خواهد سهمیه خلیج فارس ماهشهر به فروش برود.

 من عمرم را پای این تیم گذاشتم و چرا باید حاضر به فروش امتیاز باشم؟ اما واقعا مجبور شده‌ام که چنین تصمیمی را گرفته‌ام و امیدوارم استاندار خوزستان این همه دغدغه ما را ببیند و حرف‌های ما را بشنود و تا دیر نشده پای کار بیاید. واقعاً جوانان ماهشهری از استاندار انتظار کمک دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید