امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 بختیاری زاده: فوتبال مثل جبهه، سرباز مخلص و فداکار می‌خواهد

پیشکسوت فوتبال خوزستان تصریح کرد: فوتبال این مملکت درست مثل جبهه، سرباز مخلص و فداکار می‌خواهد.

به گزارش حبیب خبر، "سیاوش بختیاری‌زاده" امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز ضمن تبریک مناسبت‌های ارزشمندی همچون سوم خرداد و چهارم خرداد به بیان خاطرات زمان جنگ پرداخت و گفت: خاطرات ناب و ناگفته‌هایی از فعالیت فوتبالی‌ام در دوران دفاع مقدس را مکتوب کرده‌ام و امیدوارم که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان این خاطرات به زیور چاپ آراسته شوند.

وی در ادامه گفت: ناب‌ترین، تلخ‌ترین و البته شیرین‌ترین خاطرات فوتبالی کشور در زمان جنگ در جغرافیای مقدس خوزستان رخ داده که هر کدام از آن‌ها می‌تواند سوژه یک فیلم سینمایی یا تله فیلم باشند.

بختیاری‌زاده افزود: نسل امروز به شدت علاقه‌مند به دنیای فوتبال هستند و اخبار این رشته ورزشی را دنبال می کنند اما از خیلی حماسه‌ها و رخدادهای ورزشی زمان جنگ، اطلاع ندارند و ضرورت دارد که امثال من در قالب های مختلف این خاطرات را بیان کنیم.

کاپیتان سابق تیم منتخب فوتبال خوزستان گفت: جوانان امروز کشور در عرصه ورزش به ویژه در رشته پرطرفدار فوتبال باید از کسانی الگو بگیرند که ابعاد شخصیتی و غیر ورزشی آن‌ها هم قابلیت الگوپذیری در زندگی‌شان را داشته باشند.

بازیکن سابق فولاد خوزستان یادآور شد: زمانی تصمیم گرفتم خاطرات فوتبالی زمان جنگ را بنویسم که متوجه شدم چند فوتبالیست جوان هم استانی‌ام در فرودگاه بهانه آوردند که با فلان پرواز به مقصد بازی بعدی نمی‌روند و فقط با آن هواپیمای مخصوص پرواز می‌کنند و همین حرکت باعث شد که به امثال این بازیکنان با ذکر این خاطرات بگویم که فوتبال این مملکت درست مثل جبهه، سرباز مخلص و فداکار می‌خواهد.

گفت و گو: هوشنگ نوبخت

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید