امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

ذهن ما را با شایعه تبانی منحرف می‌کنند

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برخی با شایعه تبانی تیم مس کرمان قصد دارند ذهن ما را منحرف کنند.

 به گزارش حبیب خبر از مهر، عبدالله ویسی عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم ذوب آهن در لیگ برتر یک تیم بسیار قابل احترام است و از کادر فنی خوب و بازیکنان شایسته بهره‌مند است. بارها این تیم در باشگاه‌های آسیا بازی کرده و برای ما قابل احترام است.

 وی ادامه داد: البته برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی داریم. سه امتیاز این بازی برای ما حیاتی است و خون می‌گذاریم تا به برد برسیم و حال خوب مردم آبادان را خوب نگه داریم. تمام استان با هم همدل شده‌اند تا تیم در لیگ بماند و همه به ما کمک می‌کنند. خود ما هم باید قدر این کمک‌ها را بدانیم و با یک بازی خوب، سه امتیاز را در خانه نگه داریم.

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: آلبوغبیش و یوسفی برای بازی فردا محروم هستند و امروز هم ساکی مصدوم شد.

 وی درباره شانس بقای تیمش نیز عنوان کرد: اینکه هشت امتیاز عقب باشی و به امتیاز لازم برسی را فقط آبادان می‌توانست انجام دهد و این اتفاق هیچ جای دنیا نیفتاده است و این برای بازیکنان ما قابل احترام است.

 البته کار ما سخت‌تر شده است. یک امتیاز می‌تواند نفت را در لیگ نگه دارد و شاید با کسب ۶ امتیاز هم حذف شود. پس تا روز آخر باید جان بکنیم و فداکاری کنیم و تمام تعهدات به آرم باشگاه و مردم را به نحو احسن انجام دهیم.

ویسی در واکنش به سوالی درباره تبانی تیم مس کرمان گفت: اصلاً توجهی به حواشی نداریم و با تمام وجود کار می‌کنیم. تمام مردم ایران دیدند که تیم ما لیاقت بهترین‌ها را دارد.

شاید می‌خواهند ذهن ما را خراب کنند. اصلاً ذهن ما منحرف نمی‌شود. اگر هم تبانی شده باشد گروهی در فدراسیون و سازمان لیگ وجود دارد و بررسی می‌کنند و اصلاً به ما ربطی ندارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید