امروز:
دوشنبه - 18 تير - 1403
ساعت :

 سید حسین: استقلال بی‌صاحب است!

کاپیتان استقلال انتقاد تندی نسبت به وضعیت این باشگاه و عدم پرداخت مطالبات‌شان داشت.

به گزارش حبیب خبر از "ورزش سه"، سید حسین حسینی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل صنعت نفت در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: مسابقه سختی داشتیم و تیم صنعت نفت دفاعی کار می‌کرد، اما متاسفانه نتوانستیم آن کاری که دوست داشتیم را انجام بدهیم و دیگر لیگ برای ما تمام شده است.

او درباره اینکه صحنه مشکوک به آفساید قبل از گل صنعت نفت ابراز کرد: آنقدر درباره داوری صحبت کردیم که خودمان خسته شدیم.

پنالتی‌هایی را که برای ما نگرفتند ببینید که در دربی هم اتفاق افتاد. من تعجب می‌کنم که رئیس کمیته داوران در تلویزیون آن حرف‌ها را می‌زند. وقتی این مباحث هست، باید تا ته را بخوانید و همه چیز مشخص است.

کاپیتان استقلال به برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نیز کنایه زد و ابراز کرد: به نظرم با این مصاحبه‌های آقایان و میزبانی فردا در ورزشگاه آزادی(بین پرسپولیس و پیکان) همه چیز علنی شد. شاید قبلا همه مباحث پشت پرده بود ولی حالا علنی شد.

حسینی اضافه کرد: شاید تیم ما در یکی، دو هفته اخیر خوب کار نکرده ولی درباره بحث روحیه نداشتن تیم خنده‌ام می‌گیرد. مگر می‌شود ما از دربی رفت تا الان پول نگرفته باشیم؟ این همه هم مشکلات داشتیم.

بالاخره وقتی یک تیم پنج ماه مشکلات داشته باشد، این مسائل هست. ما نتایج خوبی گرفتیم ولی با اولین باخت، همه چیز بهم ریخت و جمع کردن این تیم سخت می‌شود.

او تاکید کرد: تا همین جا هم بچه‌های استقلال غیرت کردند و به دنبال بهانه هم نیستیم. مطمئن باشید هر تیمی جای ما بود، تا همین جا هم نمی‌آمد. به مدیریت باشگاه می‌گویم که باید سعی و تلاش خودشان را انجام می‌دهند چون در غیر این‌صورت نباید به جام حذفی هم امید داشته باشیم.

دروازه‌بان استقلال یادآور شد: کلی از پنالتی‌های استقلال در این فصل را نگرفتند و امروز هم گل صنعت نفت آفساید بود و دربی هم آنطور.

وقتی این تبعیض‌ها باشد، چطور یک تیم قهرمان شود؟ این شرایط خسته کننده شده و همه چیز شفاف است. همه می‌دانند که مسائل مختلف علنی شد.

حسین حسینی ادامه داد: اصلا بحث این بیانیه‌ها نیست؛ ما پنج ماه است مشکل داریم. پنج ماه است مردانه جنگیدیم و تلاش کردیم و همه بازی‌ها هم بردیم، اما تا کِی؟ مگه می‌شود یک تیم انقدر بی‌صاحب باشد؟ فکر نمی‌کنم تیم لیگ دو یا سه هم چنین وضعیتی داشته باشد؟

او درباره اینکه قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی وعده‌ای در محل تمرین به آنها داده یا خیر، گفت: هیچ وعده‌ای ندادند. من نمی‌دانم گله و شکایت خودمان را باید به کجا بگوییم. به وزیر ورزش یا آقای قربان‌زاده بگوییم؟

دروازه‌بان استقلال در واکنش به حضور اسپانسرهای چینی در ورزشگاه آزادی که گفته می‌شود برای خرید این باشگاه ابراز علاقه کرده‌اند، گفت: همه این کارها بازی است. زیاد جدی نگیرید!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید