امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

 جمالپور: فوتبال خوزستان را نابود کردید! 

یک پیشکسوت فوتبال با گله مندی از مسوولان تصمیم گیرنده برای تیم های نفتی خوزستان، گفت: با این تصمیم ها فوتبال خوزستان را نابود کردید و صدها بازیکن این خطه را به خاک سیاه نشاندید.

به گزارش حبیب خبر، صفر علی جمالپور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در همان اولین روزهای لیگ برتر فوتبال که تیم های خوزستانی اقدام به یارگیری کردند و اعتراضات اهالی فوتبال در شهرهای اهواز، آبادان و مسجدسلیمان علیه عملکرد این تیم ها در فصل نقل و انتقالات آغاز شد، در مصاحبه ای هشدار دادم تیم های خوزستانی فصل سختی را خواهند داشت و ممکن است در قعر جدول دست و پا بزنند.

* آستین بالا زده‌اند تا ریشه تیم‌های نفتی را خشک کنند

وی ادامه داد: قبلا هم گفته بودم تیم های نفتی علاوه بر این که در جذب بازیکن و انتخاب کادر فنی خوب عمل نکردند، مشکلات مالی هم خواهند داشت و باید متولیان وزارت نفت فکری به حال این دو تیم مردمی و هویتی اتخاذ کنند تا دیر نشود ولی متاسفانه انگار در وزارتخانه مورد نظر افرادی آستین ها را بالا زده اند تا ریشه دو تیم نفتی را بخشکانند و سرنوشت نفت تهران برای مسجدسلیمانی ها و آبادانی ها رقم بخورد.

مطمین باشید همین مسوولان باز هم به فوتبال و مردم خوزستان که فریادشان از مشکلات و بی توجهی ها درآمده است، بی اعتنایی می کنند.

* ناجوانمردانه به تیم‌های خوزستان بی‌توجهی شد

این کارشناس فوتبال بیان کرد: به کسانی که در تهران نشسته اند و برای تیم های نفتی خوزستان تصمیم گیری می کنند، بازهم می گویم این مردم که استان شان قطب اول درآمد کشور است اما به این روز سیاه افتاده چگونه باید در خصوص وضعیت تیم های شان در لیگ برتر اعتراض کنند تا سقوط تیم های پر طرفدارشان را نبینند؟

 متاسفانه ناجوانمردانه این بی توجهی ها به تیم های خوزستان شد. خطاب به این جماعت تصمیم گیرنده برای تیم های نفتی باید گفت الحق و الانصاف که سیر از گرسنه اصلا خبر ندارد و سیراب از تشنه!

جمالپور ادامه داد: باانصاف‌ها! منابع نفت و گاز این استان بالغ بر ۸۰ درصد درآمد ایران را تامین می‌کند، اما جای جای این دو شهر غرق در محرومیت و فقر است و تیم های فوتبالی شان روز به روز به پرتگاه سقوط نزدیک می شوند.

 مسجدسلیمان و آبادان دو مهد فوتبال از استان فوتبال خیز خوزستان بودند. بزرگترین بازیکنان را به تیم های ملی و بهترین باشگاه ها معرفی کرده اند و بهترین مربیان را در دل  خود داشتند و حالا ببینید چه سرنوشتی پیدا کرده اند.

* فوتبالیست‌های مستعد خوزستانی را به پا به سن گذاشته‌ها ترجیح دادند

او با بیان این که خوزستان بزرگترین مرکز تولید بازیکن ایران بود و هست، گفت: در گذشته ۷۰ درصد اسکلت تیم های ملی در رده های مختلف سنی از فرزندان مستعد این خطه تشکیل می شد اما با فوتبال خوزستان و تیم هایش چه کردید؟ چه کردید که هوادار و طرفدار نجیب خوزستانی، از بی توجهی ها به تیم های محبوبشان زارزار گریه می کند؟ با فوتبال این استان چه کردید؟

فوتبالیست های با آتیه و مستعد را به بازیکنان پابه سن گذاشته و ضعیف و آن هم با قراداردهای نجومی ترجیح داده اید. با فرزندان فوتبالیست این خطه چه کردید و کردند که با این همه پتانسیل و استعدادهای بالقوه به یکی از محروم‌ترین مناطق کشور تبدیل شد؟

* فقط با نام فوتبال خوزستان و تیم‌هایش تجارت می‌کنند

این پیشکسوت عنوان کرد:  در ۸ سال جنگ ایران و عراق همین بازیکنان دیروز خوزستانی بودند که زیر بمباران گلوله ها فوتبال خوزستان و کشور را زنده نگه داشتند، شما (مسولان تصمیم گیرنده برای تیم های نفتی خوزستان) آن موقع کجا بودید؟ بی‌انصاف هستید که این گونه با بی توجهی های خود بر دردها و غم‌های مردمان عاشق فوتبال خوزستان می‌افزایید.

 به نظرم شما فقط با نام فوتبال خوزستان و تیم هایش تجارت می‌کنید. با این تصمیم ها فوتبال خوزستان را نابود کردید و صدها بازیکن این خطه را به خاک سیاه نشاندید.

وی بیان کرد: بلایی به سر فوتبال خوزستان آورده‌اید که طبق آمار رسمی، این خطه بالاترین میزان جذب مدیر عامل، سرپرست، سرمربی، مربی، بازیکن و مدیر رسانه و تدارکات خارج از خوزستان را دارد.

شما اگر واقعا به فکرسربلندی فوتبال ایران بودید، بچه های خوزستان و تیم هایش را این گونه به امان خدا رها نمی کردید؟

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید