رسید مدیرعامل استقلال فتوشاپ بود!

انتقاد گلر ملاثانی از جشن میلیاردی شهرداری

انتقاد گلر ملاثانی از جشن میلیاردی شهرداری

دروازه بان تیم فوتبال استقلال ملاثانی از مسوولان شهر ملاثانی بابت تداوم بی توجهی به این تیم که با مشکلات مالی فراوان دست و پنجه نرم می کند، شدیدا انتقاد کرد.

اسد عبادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برپایی جشنی در شهر ملاثانی همراه با هزینه های بسیار، اظهارکرد: سوال من این است چرا شهرداری به جای این همه هزینه به استقلال ملاثانی کمک نمی کند؟

 به خواننده ای که به این مراسم دعوت شده بود ۸۰ میلیون تومان پرداخت شده بود تا ۱۵ دقیقه از آهنگ های خود را اجرا کند و مجری برنامه هم از تهران آمده بود که حتی او در همین مراسم عنوان کرد: من شهر ملاثانی را به واسطه استقلال ملاثانی می شناسم اما بعد مسوولان شهر حاضر نیستند بخشی از چنین هزینه هایی را به تیم استقلال اختصاص دهند.

او ادامه داد: تیم استقلال در میان مردم ملاثانی طرفداران زیادی دارد و چرا اکنون به دلیل بی توجهی و نرسیدن پول این تیم باید بیمار باشد.

اگر به جای چنین مراسمی با هزینه های میلیاردی، تنها بخشی از هزینه برپایی این جشن را خرج استقلال ملاثانی می کردند تیم ما شرایط بهتری داشت و دلخوشی مردم هم بیشتر می شد و حتی باور کنید احتمال صعود استقلال به لیگ برتر نیز وجود داشت.

 بودجه کلانی برای شهرداری ملاثانی آمده است اما به استقلال کمک نمی کنند. البته من فکر می کنم مسوولان ملاثانی چون استقلالی نیستند به این تیم کمک نمی کنند و اگر رنگ پیراهن ما قرمز بود به ما کمک می کردند.

این گلر استقلال ملاثانی عنوان کرد: مسوولان شهر ملاثانی به استقلال کمک نمی کنند و مطمئن باشید هفته آینده مقابل شهرداری همدان حاضر به بازی نخواهیم شد زیرا در مدت اخیر هیچ مسوولی از شهر جویای وضعیت تیم نشده است. اکنون عید است اما بازیکنان ما یک ریال پول هم دریافتی نداشتند و مدیرعامل باشگاه هم پیگیر وضعیت ما نیست.

او خاطر نشان کرد: برای بازی با دریابابل هم به دلیل این که مطالبات مان را دریافت نکرده بودیم نمی خواستیم بازی کنیم اما مدیرعامل باشگاه قبل از بازی یک رسید به ما داد تا بازی کنیم؛ رسید من ۶۰ میلیون تومانی بود که وقتی آن را به بانک بردم متوجه شدم فتوشاپ است و بعد هم به وی گفتم من دیگر نمی مانم و بازی نمی کنم. همه بازیکنان  به خاطر این که حق و حقوق شان پرداخت نشده است می گویند ما دیگر بازی نخواهیم کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsاخبار ورزشی, خوزستان, تیم فوتبال استقلال ملاثانی