امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

حسن سالمی پیشکسوت فوتبال

 یک پیشکسوت فوتبال گفت: اکنون بهترین فرصت برای استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر است.

 به گزارش حبیب خبر، حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که باتوجه به رقابت نزدیک میان چند تیم در لیگ یک برای صعود به لیگ برتر استقلال خوزستان چقدر شانس برای بازگشت به لیگ برتر دارد؟ اظهارکرد: استقلال خوزستان واقعا شایسته صعود است و امیدوارم باتوجه به این که صعود شمس آذر به عنوان تیم نخست به صورتی قطعی به نظر می رسد، استقلال خوزستان خود را در رده دوم برای صعود نگه دارد.

 او ادامه داد: استقلال خوزستان از تعداد بازی های باقی مانده تا پایان لیگ، سه بازی خانگی دارد که با کسب حداکثر  امتیاز هر بازی می تواند خود را در رده دوم حفظ کند.

 البته استقلالی ها باید توانایی خود را بیشتر از این نشان دهند زیرا تیم بسیار خوبی است و از کادرفنی خیلی خوب نیز بهره می برد و تمام شرایط نوید صعود این تیم به لیگ برتر را می دهد تا با توجه به این که در حال حاضر تیم های نفتی استان از گزینه های سقوط هستند، جایگزین یکی از این تیم ها در لیگ برتر باشد.

 این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: در این برهه که شرایط مسابقات حساس شده است، کارهای روحی روانی می تواند اثربخش باشد و استقلال خوزستان هم باید روی این مهم کار کند. پرداخت پاداش می تواند از جمله اقدامات برای شارژ روحی تیم برای بهتر گام برداشتند در مسیر صعود است.

 او گفت: آقای بابادی مدیرعامل باشگاه نیز توانایی مدیریت و رساندن تیم به لیگ برتر را دارد و به نظرم الان بهترین فرصت استقلال خوزستان برای صعود است و امیدوارم این تیم جزو دو تیم صعودکننده به لیگ برتر باشد.

شانس بازگشت استقلال خوزستان به لیگ برتر

استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم با هدایت عبدالله ویسی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد و یکی از نمایندگان ایران در آسیا نیز بود اما این تیم در ادامه به دلیل مشکلات مالی و تغییر و تحولات بسیار دچار شرایط بدی شد و در واقع فروپاشی این تیم با قهرمانی در لیگ برتر کلید خورد.

در نهایت هم استقلال در لیگ هجدهم به لیگ یک سقوط کرد ولی این تیم اکنون پس از چهار فصل دوری از لیگ برتر امیدوار است امسال با پورموسوی مجددا به لیگ برتر برگردد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید