امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

باشگاه استقلال نباید با جار و جنجال همراه شود

 پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که استقلال خوزستان بیشتر از هر تیمی استعداد صعود به لیگ برتر را دارد، گفت: در حال حاضر باشگاه استقلال خوزستان به یک مدیریت قوی و نظارت بسیار خوب بر عملکرد تیم نیاز دارد و اگر اتفاقات بدی برای این تیم رخ دهد و نتواند صعود کند باید اشکال را بیرون از زمین ببینیم.

 

مجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت استقلال خوزستان و اینکه این تیم با توجه به صعود به رده دوم جدول چقدر شانس لیگ برتری شدن دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر هفت تا هشت تیم مدعی قرارگرفتن در رده دوم و صعود به لیگ برتر هستند زیرا شمس آذر با اختلاف ۱۴ امتیازی خود با رقبا به نوعی صعودش به لیگ برتر قطعی کرده است و این تعداد تیم می‌جنگند تا دومین تیم صعود کننده باشند و استقلال خوزستان اگر قصد صعود دارد باید پایدارتر از حال حاضر حرکت کند.

* استقلال خوزستان ۴ امتیاز مهم را از دست داد

وی ادامه داد: استقلال خوزستان پیش از بازی با شهرداری آستارا در دو بازی قبلی چهار امتیاز بسیار مهم را از دست داد. یکی از این مسابقه ها، بازی با خیبر بود که اگر استقلال این تیم را شکست می‌داد در واقع دو کار انجام می‌داد، هم رقیب مستقیم خود را شکست داده بود و هم فاصله‌اش را با تیم‌های بعد از خیبر زیاد می‌کرد.

به نظر من در ادامه استقلال کار بسیار سختی برای صعود دارد زیرا بازی بعدی این تیم با پارس جنوبی است که این تیم هم جزو مدعیان بوده و بعد هم باید به مصاف ون‌پارس برود که این تیم هم برای صعود تلاش می‌کند و در ادامه نیز خلیج فارس ماهشهر و چوکای تالش را هم پیش رو دارد که دو تیم در حال جمع کردن امتیاز برای نیفتادن هستند.

* برای صعود باید پایدارتر کار شود

سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: به همین خاطر اگر استقلال خوزستان قصد صعود به لیگ برتر دارد باید مقتدرانه‌تر و پایدارتر فوتبال بازی کند. ضمن اینکه باید به بحث‌های حاشیه فوتبال توجه نداشته باشند.

 آقای پورموسوی در کنار من در سال ۹۲ در لیگ یک کار کرده است و می‌داند که لیگ یک چنین حاشیه‌هایی دارد و در هفته‌های پایانی نیز ممکن است چه اتفاقاتی رقم بخورد. پس باید حواس‌شان را جمع کنند و خودشان هم غرق حواشی نشوند.

* باشگاه نباید با جار و جنجال همراه شود

وی با اشاره به اتفاقات بازی با سایپا نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اخراج سه مربی در این دیدار و محرومیت موقت آقای پورموسوی، دیدیم که در بازی روز جمعه استقلال مقابل شهرداری آستارا نیمکت استقلال خالی بود و این خوب نیست و لطمه می‌زند. ضمن اینکه مسئولان استقلال خوزستان باید مراقب مصاحبه‌هایشان هم باشند.

 سال گذشته مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در مصاحبه‌ای از خط قرمز فدراسیون فوتبال عبور کرد و همه می‌دانیم نتیجه چه شد. پس آقای پورموسوی و آقای بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان باید مراقب باشند.

در بازی با سایپا دیدیم آقای بابادی برای اعتراض وارد زمین شد و مگر یک مدیرعامل باید این چنین وارد دعوا شود؟ و به نظر من بدترین کاری بود که یک مدیرعامل انجام داد و اصلاً کار وی برای یک مدیر نه پسندیده و نه قابل قبول بود. مدیران باشگاه باید خود را کنترل کنند زیرا اکنون وظیفه آقای بابادی حفظ آرامش و تزریق آرامش به مجموعه است، نه همراه شدن با جار و جنجال.

در واقع اتفاقاتی که در بازی با سایپا رقم خورد خواست دقیق آقای فکری بود و متأسفانه استقلالی‌ها هم با این خواست نادرست همراه شدند. از مجموعه استقلال می‌خواهم ضمن حفظ آرامش بیشتر به کار اهمیت دهند.

* اتفاقات بدی رخ دهد باید اشکال را بیرون از زمین دید

باقری‌نیا تأکید کرد: هیچ کدام از تیم‌های حال حاضر در لیگ یک قوی‌تر و قدرتمندتر از استقلال خوزستان نیستند. پس اگر اتفاقات بدی برای این تیم رخ بدهد و نتواند صعود کند باید اشکال را بیرون از زمین ببینیم.

ضمن اینکه آرزو می‌کنم استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کند، امیدوارم با توجه به اینکه دو تیم نفتی به نوعی در آستانه سقوط هستند این تیم بتواند جایگزین خوبی باشد.

اما باز هم تأکید می‌کنم استقلال خوزستان باید به حواشی خود رسیدگی کند زیرا همین حواشی قطعاً برای آن‌ها آسیب‌زا خواهد بود.

در حال حاضر باشگاه استقلال خوزستان به یک مدیریت قوی و نظارت بسیار خوب بر عملکرد تیم نیاز دارد. ضمن اینکه تأکید می‌کنم باید هم کار بیشتر صورت بگیرد و هم آرامش خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: قطعاً استقلال خوزستان شانس صعود دارد و اگر به مواردی که اشاره داشتم در این تیم و باشگاه توجه شود بیشتر از هر تیمی استعداد صعود به لیگ برتر را دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید