امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

مدیرعامل فعلی باشگاه فولادخوزستان بازگشت مجدد جواد نکونام را به جمع کادر فنی تیم فولاد خوزستان به یک ضرب المثل بومی و خُرمایی تشبیه کرد.

حمیدرضا رادکیا در گفت و گو با شبکه ورزش با صراحت و شفاف اظهار کرد: ما دنبال تداوم همکاری با نکونام بودیم ولی ایشان با رفتارش در قطر  همه مسیرهای بازگشت‌ را تخريب کرد و در حال حاضر معنا و مفهوم بازگشت نکونام به فولاد یادآوری ضرب المثل معروف بومی خوزستانی یعنی، خرما به شادگان بردن! یا زیره به کرمان بردن است!

 او افزود: از حالا به بعد تمایل باشگاه‌ فولاد تداوم همکاری با آقای حمیدرضا رجبی خواهد بود؛ البته به شرطی که ایشان هم تمایل و عملکرد مناسبی در مسیر اهداف باشگاه داشته باشد.

  بنده شخصا به عملکرد فنی اقای رجبی اعتقاد و اعتماد دارم. این را هم اضافه کنم در اهداف باشگاه فولادخوزستان برای فصل آینده جناب نکونام جایی نداشت چون هدف اصلی فولاد توجه به سرمایه و پتانسیل موجود در فضای بومی گرایی است و برای شکوفا شدن این هدف مهم باید یک سرمربی جذب کرد که برمبنای استراتژیک باشگاه فولادخوزستان حرکت کند.

 ما دیگر برای مدتی نه چندان طولانی نباید دنبال قهرمانی و مقام آوردن باشیم. باید با اعتماد به داشته ها و سرمایه پنهان مانده ضمن کشف استعدادهای درخشان فوتبال بومی به خودسازی و تحول اساسي برسیم و ایمان دارم بعد از آن شاهد شکوه و سرور پشتوانه دار فوتبال خوزستان در کسوت نام فولاد خوزستان و دیگر تیم های خوزستانی خواهیم شد.

 ما بهترین زیرساخت ها و سخت افزارهای مورد نیاز خودباوری و رسیدن به هدف موفقیت فوتبال بومی را داریم به شرطی که این خود باوری و سازندگی مورد توجه و حمایت قرار گيرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان سخنان اش گفت: باشگاه فولادخوزستان متعلق به مردم خوزستان به ویژه کارگران شریف کارخانه فولاد است و مدیران آن همه جوره برای موفقيت در برتر شدن اعلام حمایت کرده اند و حفظ آرامش درون تیمی و ایجاد انگیزه مضاعف برای بازیکنان وکادر فنی تیم برای بهتر شدن در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر از اهدف اصلی همه ما خواهد بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید