امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
مجید باقری نیا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی
 

یک پیشکسوت فوتبال گفت: باشگاه فولاد حتما باید مهاجم خارجی مدنظر نکونام را جذب کند.

 

به گزارش حبیب خبر، مجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، درباره بازی روز گذشته فولاد و سپاهان، اظهارکرد: باتوجه به این که چهار مهره تاثیرگذار سپاهان در بازی حاضر نبودند، این جرات را به فولاد داد که هم تهاجی بازی کند و هم حریف را وادار به احتیاط کند.

اما در ادامه بازی سپاهان به یک گل اتفاقی رسید و فولاد تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل بیشتر کرد و بازی هجومی تر به نمایش گذاشت.

فولاد در این بازی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت و گل نشدن این موقعیت ها برای سپاهان به معجزه شباهت داشت.

 

وی بیان کرد: جدا از نتیجه این بازی باید بگویم انتظار از فولاد همین بازی تهاجمی است که در بازی با سپاهان انجام داد و به نظرم انتظار بی خودی نیست زیرا فولاد مهره های لازم را برای ارائه چنین سبک بازی دارد. من معتقدم فولاد برای هر نوع سبک بازی و تاکتیکی، بهترین مهره ها را در اختیار دارد.

 

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: این که به پرس دل ببندیم تا حریف اشتباه کند و دنبال این باشیم که بازی حریف را قطع کنیم و اقدام به ضد حمله داشته باشیم، با این تیم فولاد جور در نمی آید.

بردهای فولاد با تک گل هستند و نکونام هم اعلام کرده است که مهاجم ندارد و به مسئولان باشگاه فولاد پیشنهاد می کنم حتما مهاجم خارجی مدنظر سرمربی خود را جذب کنند تا جای حرف و حدیثی باقی نماند زیرا فولاد به زودی باید عازم بازی حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود و در ادامه لیگ برتر هم باید بتواند از جایگاه فعلی خود که جایگاه خوبی برای این تیم نیست، جدا شود.

به هر حال باشگاه باید مهاجم نوک مدنظر نکونام را حتی اگر پول هم قرض گرفته است باید جذب کند.

 

وی خاطر نشان کرد: فولاد برای جذب بازیکن متحمل هزینه های زیادی شده است اما تاکید دارم که نکونام برای نتیجه گیری باید سبک بازی خود را تغییر دهد و به سمت فوتبال تهاجمی برود.

البته برخی مواقع لازم است که تیم تدافعی بازی کند اما نباید همیشگی و مقابل همه تیم ها باشد. مقابل همه تیم ها نمی توان منتظر اتفاقات بود.

 

باقری نیا تاکید کرد: روز گذشته همه از باخت فولاد مقابل سپاهان ناراحت بودند زیرا فولاد تهاجمی و خوب بازی کرد. اصلا فوتبال خوزستان از همان ابتدا هجومی بوده و سبک تدافعی در کار نبوده است و از آقای نکونام خواهش می کنم در سبک بازی خود تجدیدنظر کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید