یک پیشکسوت:

نکونام دستیاران خوبی ندارد و تنهاست!

یک پیشکسوت فوتبال بر این باور است: اختلاف مدیریتی و جواد نکونام در تیم فولاد مشکل ساز شده است.

 

به گزارش حبیب خبر، حسن سالمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد فولاد در بازی شب گذشته مقابل تیم هوادار اظهار کرد: متأسفانه فولاد در دو بازی اخیر خود آن‌طور که باید و شاید نه تنها نتیجه نگرفته اس،ت بلکه امتیاز بازی‌های خانگی را نیز از دست داده است.

ضمن اینکه فولاد دلچسب هم بازی نمی‌کند و نمی‌دانم چه بلایی سر این تیم آمده است اما تا آنجا که من اطلاع دارم اختلاف مدیریتی و جواد نکونام در این تیم از هر نظر غوغا کرده است.

 

 وی ادامه داد: همچنین زمانی که نام نکونام به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی مطرح شد، من گفتم که حال و هوای سرمربیگری فولاد از سر نکونام خارج شده است و سردرگمی که برای نکونام در این زمینه پیش آمد به نظر من در عملکردش در تیم فولاد تاثیرگزار بود.

 

 ادعای جنجالی این ستاره در ارتباط حضور نکونام در استقلال / استقلال دشمن رو هم بیچاره میکنه چه برسه به دوست!این پیشکسوت فوتبال خوزستان تاکید کرد: فولاد اصلا دلچسب بازی نمی‌کند و من به عنوان یک فوتبالیست قدیمی چنین بازی را نمی‌پسندم.

فولاد مقابل ذوب آهن 10 نفره یک بر صفر عقب می‌افتد و بعد به سختی گل تساوی را می‌زند و خوشحال می‌شود و شب گذشته نیز مقابل هواداری که تاکنون امتیازات خوبی نگرفته و حتی شنیده می‌شود تغییراتی در راس کادر فنی‌شان خواهند داشت، مجددا به یک تساوی خانگی می‌رسد و عدم کسب چنین امتیازهایی در پایان لیگ به ضرر فولاد خواهد بود و مطمئنا نمی‌تواند حداقل در رده‌های سوم تا پنجم قرار بگیرد.

 

وی درباره علت عدم نتیجه‌گیری فولاد، خاطرنشان کرد: من معتقدم تیم فولاد پیر است و از کولیبالی گرفته تا دژاگه و وریا غفوری، از نظر سنی در شرایط مناسبی نیستند.

در حالی که اکنون دوره بازی دادن به جوانان است تا با دوندگی خوبشان به نتیجه‌گیری یک تیم کمک کنند.

ضمن این که خریدهای پر سر و صدای فولاد برای جواد نکونام پاسخگو نبودند و کارایی لازم را نداشتند.

همچنین بعد از حواشی که برای وریا غفوری رخ داد این بازیکن هنوز در شرایط روحی خوبی نیست اما همین فولاد در نیم‌فصل دوم با رد کردن چند بازیکن و جذب چند فوتبالیست جدید می‌تواند متحول شود و به جریان مسابقات برگردد.

 

سالمی بیان کرد: همچنین اگرچه مقصر نتیجه‌ نگرفتن فولاد شخص نکونام است اما معتقدم او دستیاران خوبی هم نداشته است که بتوانند به او در شرایط حساس کمک کنند.

دستیاران او این فصل نتوانستند آن‌طور که باید و شاید کمک حال نکونام باشند و از نظر فنی به او کمک کنند و نکونام تنها است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید