امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بازیکنان استقلال ملاثانی از جنس الماس هستند / یکدلی و برادری عامل موفقیت تیم است

 

مدیر عامل باشگاه استقلال ملاثانی گفت: بازیکنانی از جنس الماس و دل شیر در تیم داریم که یکدلی و برادری آن‌ها نیز باعث موفقیت این مجموعه در لیگ یک است.

 

به گزارش حبیب خبر، امیر حسین علاقبند در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط باشگاه استقلال ملاثانی، اظهارکرد: خدا را شکر که تا این‌جای کار توانستیم از اعتبار و بزرگی نام فوتبال خوزستان دفاع کنیم و با پشتکار و تلاش به این مهم دست پیدا کرده‌ایم و حتی توانسته‌ایم رکورد ۳۱ هفته شکست‌ناپذیری را برای خود حفظ کنیم.

 

وی بیان کرد: درباره اهداف خود در این مسیر هیچ‌وقت نقطه‌ای را ترسیم نمی‌کنیم‌ چون ترسیم یک عنوان باعث بار روانی منفی در ذهن بازیکنان و افراد تیم می‌شود.

این قول را می‌دهیم که در هر بازی تمام تلاش خود را انجام دهیم‌ و ثمره این تلاش‌ها در انتهای فصل سبب‌ شادی و سربلندی مردم شریف استان خوزستان باشد.

 

مدیر عامل باشگاه استقلال ملاثانی گفت: تا این‌جای کار مربی با دانش، جوان و بومی ما ابراهیم اشکش با ایجاد سبک و تاکتیک قالب خود توانسته موفق باشد و تیم را از ابتدای فصل در بالای جدول نگه دارد.

اشکش دل بزرگی دارد و به بازیکنان خود به چشم برادر کوچک تر نگاه‌ می‌کند.

 

ناگفته نماند ما بازیکنانی از جنس الماس و دل شیر در استقلال ملاثانی داریم که بنده در این ۱۰ سال سابقه ورزشی و مدیریتی خود در تیم‌های مختلف، چنین بازیکنان با شرف و با غیرت که‌ مثل برادر و کوه پشت هم هستند را ندیده‌ام.

همین یکدلی و برادری نیز باعث موفقیت این مجموعه شده است.

 

  
از سمت راست بوستانی، علاقبند، حسینی و اشکش

 

وی ادامه داد: فوتبال خوزستان یک‌نام نیک، برند و طلای پاک است که اگر با تفکر و علم مدیریتی و ورزشی ساختارسازی و رسیدگی شود، می توان ۹۰ درصد تیم‌های لیگ‌های مختلف کشور را با فوتبالیست‌ها و این بازیکنان با کیفیت خوزستانی تکمیل کرد تا به موفقیت و سربلندی برسند.

 

در این استان به کوچه و خیابانش که نگاه می‌کنید چندین بازیکن باکیفیت می‌توان دید اما متاسفانه چون حامی ندارند، این امر باعث رشد این عزیزان نمی‌شود.

 

علاقبد گفت:‌ در پایان جا دارد از مسوولان و مدیران استان خوزستان آقای سید کریم حسینی نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس، آقای بنی تمیم مدیر کل اداره ورزش جوانان استان، آقای طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان،آقای سید سلطان حسینی مالک تیم، آقای عبدالرضا حمیدی رئیس هیات فوتبال شهرستان باوی و آقای کیوان بابادی مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان که تا این لحظه مثل یک برادر و حامی کنار ما بوده‌اند تشکر کنم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید