امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سرمربی تیم شکست ناپذیر استعفا کرد

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با انتقاد از مسوولان استانی، گفت: وقتی این تیم برای مسوولان استانم مهم نیست و بازیکنانم پول دریافت نمی کنند، من هم دیگر نیستم.

 

ابراهیم اشکش پس از تساوی امشب تیمش مقابل خوشه طلایی در هفته هشتم لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: یک بازی خوب بود و به بازیکنان باغیرت استقلال ملاثانی که از فصل گذشته تاکنون ۲۸ هفته متوالی شکست نخورده اند، تبریک می گویم اما من الان تمرکز لازم را ندارم زیرا جز آقای علاقبند مدیرعامل باشگاه هیچ حامی نداریم.

 

وی ادامه داد: امروز یک تماشاگر به خودش اجازه می‌دهد که با مربی تیم من درگیر شود و نمی‌دانم باید چکار می کردیم که تا حالا انجام نداده ایم. این مورد بسیار بد است.

در تیمی که در صدر جدول است آشوب به پا می کنند. البته مشخص است عوامل پشت پرده وجود دارد که تیمی که در حال نتیجه گرفتن است، نتیجه نگیرد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: من بارها از نمایندگان مجلس، فرماندار باوی، مدیرکل ورزش خوزستان و افراد مختلف تقاضا کرده ام که به این تیم مردمی رسیدگی کنید اما دریغ از اینکه کسی حرف من را بشنود.

 

برای چه در ورزش خوزستان اتاق فکر نداریم. اگر اتاق فکر داشتیم این اتفاقات نمی افتاد. افراد بزرگی چون دهکردی، کارون یعقوبی، لفته سه برادران، گرشاسبی و نصیرزاه در استان داریم که می توانند اتاق فکر تشکیل دهند و بعد آن موقع متوجه می شوید تیمی که تماماً بومی است و از نظر مالی مشکل دارد چگونه در صدر جدول قرار گرفته و خودنمایی می کند.

 

اشکش بیان کرد: ما ۲۸ هفته نباخته ایم و رکورد کل فوتبال ایران را شکسته ایم و از بدو فوتبال خوزستان تاکنون چنین آماری نداشته ایم.

تیم‌های دیگر استان که عوامل، مدیرفنی و بازیکنانشان غیربومی است، رتبه های شان را در لیگ های مختلف کشوری ببینید. اما به چه علت از بومی های خوزستان دفاع نمی شود؟ امیدوارم نگاه نیروگاه رامین به استقلال ملاثانی تغییر کند.

 

وی تأکید کرد: استقلال ملاثانی در دل تمام مردم خوزستان بوده و محبوب آنها و کشور است و این مهم با وجود عوامل بومی رقم خورده است.

این همه پول کلان از استان خارج می شود و بعد کل بودجه استقلال ملاثانی به اندازه دو بازیکن تیم های دیگر که غیربومی است، نیست. چرا نباید از استقلال ملاثانی حمایت شود؟ 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با مدیرعامل استقلال خوزستان صحبت کردم که بازی ما در ورزشگاه غدیر برگزار شود بعد او به من می گوید باید ۶۷ میلیون تومان پول بدهی.

اما باید بگویم ورزشگاه غدیر برای خوزستان است و افتخار ما محسوب می شود که از بودجه همین استان ساخته شده است.

 

البته از گروه ملی بابت بازسازی آن تشکر می کنم اما این ورزشگاه متعلق به استقلال خوزستان نیست و برای کل استان ساخته شده است.

 

از آقای گرشاسبی و مجموعه فولاد بزرگ که ورزشگاه‌شان را بدون ریالی در اختیار ما گذاشته اند تشکر می کنم. امیدوارم این مشکلات حل شود. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: چرا من اشکش بعد از ۲۸ هفته نباختن به جای اینکه خوشحال باشم، تمرکز ندارم؟ دلیل این است که تا لحظه آخر باید به فکر حل مشکلات تیم باشم.

 

من از استقلال ملاثانی ریالی پول نگرفتم و فی سبیل الله کار می کنم بعد فلان نفر به عناوین مختلف سه تا ۱۰ میلیارد تومانی می گیرد و می رود اما هیچ کسی از ما حمایت نمی، کند.

 

الان هم باشگاه به زور هزینه های تیم را پرداخت می کند و بازیکنانم دریافتی ندارند. امیدوارم مسوولان استان از جمله شخص استاندار به فکر استقلال ملاثانی باشد. 

 

اشکش با بیان اینکه من دیگر نیستم، عنوان کرد: پیر شدم، پول هم که دریافت نمی کنم و از جیب خودم هم که باید هزینه کنم و بعد هم ببینم به مربی ام بی احترامی می شود و هیچ کسی هم حمایت مان نمی کند. مشکلات بزرگی داریم و دیگر توان کارکردن ندارم.

 

وی ادامه داد: وقتی این تیم برای مسوولان استانم مهم نیست و بازیکنانم پول دریافت نمی کنند من هم دیگر نیستم.

 

آقایان شرایط را درست کنند. بازیکنانم فرزند و همسر دارند و نمی توانند شرمنده آنها باشم و تا کی به آنها بگویم بدون پول کار کنید.

بازیکنانم می گویند نان خانواده های ما را چه کسی می دهد.

 

اشکش بیان کرد: آیا خیلی سخت است در یک استان که این همه بودجه وجود دارد از یک تیم مردمی حمایت کنند. متأسفانه بارها این حرف ها را زده ام اما بازخوردی نمی بینم.

 

ما رسالت مان را درست انجام دادیم ولی حمایت نمی شویم. خواسته زیادی ندارم. همان طور که گفتم من دیگر نیستم و نمی توانم شرمنده اعضای تیمم باشم.

 

اگر مشکلات حل شد من در کنار تیم می مانم در غیر این صورت انشاءالله این تیم در ادامه مسیر موفق باشد. واقعاً از نظر جسمی و روحی دیگر توان کارکردن ندارم. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید