امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

 پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است: حضور افاضلی به عنوان مدیر فنی در کنار مهاجری به ضرر نفت تمام شده و شوک مثبتی برای نفت نبوده است.

 

به گزارش حبیب خبر، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در ابتدا در واکنش به درگیری اخیر در دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا اظهار کرد: متاسفانه بعد از بازی بسیار بد هر دو تیم شاهد اتفاقاتی بودیم که احساس من این است این اتفاقات بعد از این بازی رقم خورد تا سرپوشی برای بازی بسیار بد دو تیم سایپا و استقلال خوزستان باشد.

دو تیم میلیاردها تومان خرج کرده‌اند تا به عنوان مدعی در لیگ یک حضور پیدا کنند اما می‌بینیم به رغم این همه هزینه‌ در رده‌های نهم و دهم جدول قرار دارند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در این دیدار درگیری‌هایی دور از شان ورزش رقم خورد که به نظرم دو تیم به دنبال گمراه کردن افکار عمومی نسبت به نتایج خود بودند.

در این بازی فرشاد بختیاری‌زاده به شدت با ضربه‌ای که آقای فکری به صورت وی وارد کرد، آسیب دید و باید خطاب به این مربی بگویم که فوتبال خوزستان منتظر عذرخواهی او هستند.

حتی مسئولان باشگاه سایپا نیز از فوتبال و مردم خوزستان برای رقم خوردن صحنه‌هایی زشت در این دیدار و دور از شأن فوتبال استان عذرخواهی کنند.

البته بعد از بازی باشگاه سایپا از سر بانداژ شده بازیکن خود عکسی در فضای مجازی قرار دارد و عنوان کرد که در این درگیری آسیب دیده است که من به نوبه خودم به عنوان پیشکسوت فوتبال خوزستان از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم اما من ندیدم که او در این درگیری آسیب دیده باشد.

 

این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: در هر صورت آقای فکری و مدیران باشگاه قدیمی سایپا به خاطر توهین به مردم خوزستان و فوتبال استان باید سریعاً عذرخواهی کنند اما اگر این عذرخواهی صورت نگیرد دلگیری مردم خوزستان از آن‌ها باقی خواهد ماند.

 

وی همچنین درباره عملکرد استقلال خوزستان از ابتدای لیگ یک تاکنون، گفت: من بازی این تیم با سایپا را از نزدیک دیدم اما برای تیمی که دو ماه در تهران اردو زد و شرایط لازم برای موفقیت در این تیم فراهم شده است، انجام چنین بازی‌هایی توجیه‌پذیر نیست.

بازیکنان خوزستانی پیش از فصل از تیم کنار گذاشته شدند و بازیکنان غیربومی با هدف صعود به لیگ برتر جذب شدند اما استقلال خوزستان با وجود هزینه‌های میلیاردی تاکنون یک تیم مدعی نبوده است.

هفت هفته از لیگ یک می‌گذرد اما یک بازی هم از این تیم که نشان دهد می‌خواهد مدعی باشد، ندیده‌ایم و این علی‌رغم وعده و وعید مربیان این تیم است که هر هفته نوید هفته بعد را به تماشاگران می‌دهند.

 

بختیاری‌زاده افزود: یک گله از پورموسوی هم دارم؛ اگر پورموسوی و امثال او امروز در فوتبال ایران به عنوان مربی حرف برای گفتن دارند به واسطه تلاش‌هایی است که بزرگان فوتبال خوزستان مثل مجید باقری‌نیا، حسن سالمی، فریدون حردانی و ... برای او داشته‌اند.

  آیا درست است که او فوتبال خوزستان و پیشکسوتان آن با این همه تجربه نبیند و بعد امیرحسین پیروانی را به عنوان مدیرفنی در کنار خود بگذارد؟

آیا فوتبال خوزستان آنقدر تهی و ضعیف شده است که حتی فرزندی که در فوتبال خوزستان به اسم پورموسوی بزرگ شده است بزرگان فوتبال خوزستان را نبیند؟

 

وی در ادامه نیز با انتقاد شدید از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: نفت همان تیمی است که قبل از تعطیلی کوتاه مدت لیگ مقابل تماشاگران بیشمار نفس تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در دو بازی بسیار عالی و دور از انتظار گرفت اما چه بر سر تیم نفت آمده است که به یکباره در دو بازی ۹ گل دریافت کرد و شان، اعتبار و آبروی فوتبال خوزستان را به باد فنا داد.

 

از آقای مهاجری که این همه مورد حمایت جامعه ورزش، پیشکسوتان و بزرگان فوتبال خوزستان است گله‌مندم که آیا بزرگان فوتبال خوزستان در حد و اندازه‌ای نبودند که به عنوان مدیر فنی در کنار او کار کنند و باید آقای هومن افاضلی به سفارش و از تهران به مسجدسلیمان بیاید؟

 

من فکر می‌کنم حضور هومن افاضلی باعث شد که مهاجری تمرکز خود را از دست بدهد.

این موضوع را باید باشگاه نفت مسجدسلیمان کالبدشکافی کند که چرا بازی‌های نفت قبل از تعطیلی لیگ با بعد از آن اینقدر متفاوت شده است و اصلاً در تعطیلات چه چیزی در کادر فنی رخ داد که نفت با همان بازیکنان هیچ تمرکزی در بازی‌ها ندارد و دروازه‌اش را آماج حملات تیم‌های حریف قرار داده است.

 

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: نفت در بازی شب گذشته با گل‌گهر ۵ گل خورد و ۵۰ گل هم دریافت نکرد. واقعاً چه بر سر این تیم آمده است.

به نظر من تعطیلی سه هفته لیگ نباید باعث شود که این تیم تا این حد دچار افول شود. مدیریت باشگاه باید خیلی سریع به این موضوع رسیدگی کند تا نفت به روزهای خوب خود برگردد.

با توجه به بازی‌هایی که در این یکی، دو هفته از این تیم دیده‌ام به نظرم فصل آینده شاید فقط فولاد را در لیگ برتر داشته باشیم.

 

وی افزود: در شروع لیگ مشخص بود نفت در خیلی از پست‌ها بازیکنان مورد یاز را ندارد اما همین تیم قبل از تعطیلی لیگ با کارهای روحی و روانی که مهاجری انجام می‌داد نتایج خوبی کسب کرده بود و اکنون نتایج نشان می‌دهد حضور افاضلی به عنوان مدیر فنی در کنار مهاجری به ضرر نفت تمام شده و شوک مثبتی برای نفت نبوده است.

با وجود این همه افراد باتجربه در فوتبال خوزستان، در مجموع می‌خواهم بدانم افاضلی در فوتبال این استان چه می‌کند؟

 

بختیاری‌زاده درباره این‌که شنیده می‌شود احتمالاً یک مربی خارجی به کادر فنی تیم مسجدسلیمان اضافه شود، خاطرنشان کرد: آیا مربی خارجی می‌داند که این تیم زمین تمرین، مهمانسرای مناسب و پشتوانه‌ای در تیم‌های پایه ندارد؟ مربی خارجی می‌داند آیا این تیم در هفته دهم مسابقات پولی ندارد که به بازیکنان خود تزریق کند؟

 

وی در ادامه گفت: به نظر من تیم فولاد هم بعد از پیشنهاد کی‌روش به نکونام دیگر آن انسجام لازم را ندارد و به نظرم این موضوع روی تمرکز بازیکنان و حتی سرمربی این تیم تأثیر گذاشته است.

 

این پیشکسوت با بیان اینکه فوتبال خوزستان روزهای سیاه زیادی را به خود دیده است، عنوان کرد: اما متأسفانه آنهایی که باید این روزها را ببینند و چاره‌ای بیندیشند، این روزها را ندیدند و نمی‌بینند؛ از لیگ یک تا لیگ برتر دچار مشکل شده‌ایم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید