"خانچی" در حاشیه سفر وزیر کشور به اندیکا خبر داد:

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های روستایی اندیکا

 
 
معاون عمرانی استاندار خوزستان از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های روستایی اندیکا خبر داد و گفت: عزم ما برای آبادی و به پایان رساندن طرح‌های عمرانی در شهرستان اندیکا جدی است و برای این امر تدابیر لازم اندیشیده و اعتبارات مورد نیاز درنظر گرفته شده است.
 

به گزارش حبیب خبر، "محمد خانچی" در حاشیه بازدید وزیر کشور از پروژه‌های عمرانی اندیکا گفت: خوش بختانه نگاه دولت مردمی سیزدهم نسبت به  خوزستان، خاص است و همین مورد،  آینده‌ای پر امید را برای مردم استان نوید می دهد.

 

او با اشاره به ضرورت توسعه و با کیفیت سازی راه‌های روستایی افزود: متأسفانه راه‌های روستایی شهرستان اندیکا، وضعیت مطلوبی ندارند و همین امر سبب شده تا خطرات جانی زیادی برای روستاییان عزیز اندیکایی به وجود بیاید؛ لذا با تدبیر دولت مردمی، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح توسعه و با کیفیت سازی راه‌های روستایی اندیکا اختصاص یافت.

 

معاون عمرانی استاندار خوزستان، تأمین آب آشامیدنی با کیفیت را از وظایف خادمان مردم در دولت برشمرد و عنوان کرد: برای طرح مجتمع‌های آب‌رسانی به روستاهای اندیکا مبلغ ۲۰۰ میلیارد در نظر گرفته شد.

 

او درباره سرعت پیشرفت طرح‌های عمرانی در حوزه سلامت و بهداشت اندیکا گفت: ان‌شاءالله در نظر داریم تا زمان خدمت به مردم، همراهی خوبی با مدافعان سلامت مردم داشته باشیم؛ به همین سبب، عزم ما برای تکمیل طرح‌های توسعه مراکز بهداشتی جدی است.

 

 خانچی با اشاره به پشتیبانی مالی از این پروژه‌ها افزود: با توجه به تخصیص بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی، مشکل مالی از بابت توسعه مراکز بهداشتی اندیکا نیست.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید