یک پیشکسوت فوتبال:

نفت‌مسجدسلیمان ته‌مانده بازار را می‌خرد/ پرسپولیس بارش را بست

 پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل بی‌پولی و با ورود دیرهنگام به بازار نقل و انتقالات، معمولا ته‌مانده‌های بازار را خریده و از همین موضوع نیز ضربه خورده است.

 

 به گزارش حبیب خبر، حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا، درباره ادامه همکاری باشگاه نفت مسجدسلیمان و رضا مهاجری، اظهارکرد: مهاجری در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به نفت اضافه شد و توانست به هر طریقی که بود، نفت را در لیگ حفظ کند و باتوجه به سابقه‌اش در لیگ برتر و همچنین شناختی که از تیم و بازیکنان به دست آورده است، این موضوع می‌تواند به مهاجری برای موفقیت کمک کند و به نظرم مسئولان باشگاه نفت، تصمیم درستی گرفتند.

 

 وی با اشاره به استعفای یزدی از مدیرعاملی باشگاه، گفت: متاسفانه در باشگاه‌های خوزستان ضعف مدیریت داریم و چوب این موضوع را هم خورده‌ایم و مدیرها نتوانسته‌اند آن‌طور که باید و شاید مدیریت کنند.

 خوش بختانه مدیریت فولاد نسبت به سایر باشگاه‌ها بهتر کار کرد و مدیرعامل آن توانمند است، ضمن این‌که ثبات در راس کادرفنی هم به موفقیت فولاد کمک کرده است.

 

 این پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: به هر حال مهاجری گزینه بسیار خوبی برای نفت است ولی باید بتواند دو دستیار خوب برای خود انتخاب کند. متاسفانه مرسوم شده، بعضا سرمربیان، مربیانی که نیاز مالی دارند را فارغ از این که بتوانند به او کمک کنند یا خیر، کنار خود قرار می دهند.

 در حالی که باید دستیارانی را انتخاب کنند که در شرایط بازی وقتی از حریف عقب هستند، تدابیرشان کمک‌دهنده باشد و نتیجه را نه این‌که دستیاری را بیاورند که پس فردا بگویند فلان مربی را آوردم و به او کمک مالی داشتم.

 

وی بیان کرد: در چند سال گذشته ثابت شده مشکل بی‌پولی عدم پیشرفت آن‌ها بوده است و البته وقتی یک مربی مسئولیت قبول می‌کند باید تمام شرایط آن باشگاه را بپذیرد.

امیدوارم تیم‌های نفتی خوزستان تحت پوشش مالی قرار بگیرند. ضمن این‌که مدیران باشگاه باید بدانند قبل از انتخاب سرمربی ابتدا بودجه تیم را تامین کنند.

اکنون فصل نقل و انتقالات است و باشگاه‌ها باید بازیکنان خوب جذب کنند و فردا روزی که این فرصت را از دست دادند، این بودجه به درد آن‌ها نمی‌خورد.

 

سالمی ادامه داد: به دلیل همین بی‌پولی باشگاه نفت مسجدسلیمان با ورود دیرهنگام به بازار نقل و انتقالات، معمولا ته‌مانده‌های بازار را خریده و از همین موضوع نیز ضربه خورده است.

پیش از این نیز تیم های شهرخودرو و فجرسپاسی به دلیل نداشتن چند بازیکن خوب و با کیفیت به لیگ یک سقوط کردند. لیگ برتر بازیکن شاخص می‌خواهد و تیم‌ها باید پنج مهره اصلی را داشته باشند.

اکنون عملکرد و فعالیت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات بسیار خوب بوده و از الان بار خود را بسته تا در میانه‌های راه دچار مشکل نشود.

به هر حال همچنان نگرانی درباره آینده نفت مسجدسلیمان که هنوز هیات‌مدیره آن نیز مشخص نیست و بودجه هم ندارد، وجود دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید