امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

 

 یک پیشکسوت فوتبال معتقد است: شایسته‌ترین تیمی که می‌تواند قهرمان ایران شود، استقلال است.

 

به گزارش حبیب خبر، "سیاوش بختیاری‌زاده" درباره دربی فوتبال خوزستان میان دو تیم فولاد و نفت آبادان اظهار کرد: از گذشته تاکنون همیشه میان فوتبال آبادان و اهواز رقابت بوده و همین نیز باعث شده که حساسیت فوتبال میان دو شهر اهواز و آبادان از دیرباز زبانزد عام و خاص باشد.

 

وی ادامه داد: شب گذشته نیز با توجه به این‌که دو تیم در بازی رفت به تساوی رضایت داده بودند و اکنون هم حساسیت و شرایط جدول به صورتی است که کسب یک برد در صعود تیم‌ها در جدول رده‌بندی تأثیرگذار است، دو تیم به دنبال برد بودند.

فولاد خوزستان بعد از بازی‌های خوبش در لیگ قهرمانان آسیا با آمادگی روحی روانی خوب و با توجه رسیدنش به وحدت تاکتیکی لازم، به دنبال برد در این بازی بود که در تمام ۹۰ دقیقه این دیدار شاید بازی از سرعت زیادی برخوردار نبود اما به جرأت می‌گویم مالکیت فولاد بر توپ و میدان بیشتر از نفت آبادان بود و آمادگی شاگردان نکونام نشان داد هدف‌شان تنها برد است.

 

این پیشکسوت فوتبال گفت: نفت آبادان نیز به دنبال این بود که از تک‌فرصت‌ها و ضد حملات برای رسیدن به تیم فولاد استفاده کند و در نهایت فولاد به آن‌چه حقش بود، دست پیدا کرد. اگر فولاد به این برد نمی‌رسید و بازی با تساوی به پایان می‌رسید، هم به پاداش بازی خوبش نمی‌رسید و هم جایگاه چهارمی را از دست می‌داد.

 

وی افزود: امیدوارم در ادامه این مسیر تیم منصوریان نیز روزهای خوبی را پشت سر بگذراند و فولاد هم با قاطعیت هفته‌های باقی‌مانده را به پایان برساند. ضمن این‌که نکونام باید به این موضوع توجه داشته باشد که نقاط ضعف و پاشنه آشیل تیم را شناسایی کند تا در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الفیصلی به عنوان تنها نماینده ایران بتواند آبروداری کند.

به نظرم فولاد با تقویت شدن می‌تواند مقابل الفیصلی به برتری برسد و به رده‌های بالاتر نیز صعود کنند.

 

بختیاری‌زاده درباره عملکرد منصوریان در نفت ‌آبادان نیز عنوان کرد: منصوریان در یک شرایط خاص و استراتژیک هدایت نفت آبادان را بر عهده گرفت و به نظرم باید با شایستگی از علیرضا منصوریان تشکر کرد که توانست تیم به‌هم ریخته نفت آبادان را که هیچ پشتوانه مالی نداشت و با مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد، جمع و جور کند.

منصوریان با خصوصیات اخلاقی بسیار غنی و ارتباطات بسیار خوب با مردم آبادان و خوزستان، آرامش را به نفت برگرداند و به نظرم نفت تا اینجا نیز فراتر از انتظارات کار کرده است.

حضور نفت آبادان در این جایگاه جدولی آن هم در لیگی که هزاران اتقاقات در آن می‌افتد، کار بسیار مهمی است که به نظر من نقش منصوریان در این موفقیت پررنگ است.

 

وی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم ۹۹ درصد استقلال قهرمان لیگ خواهد شد زیرا یکی از بهترین تیم‌های ادوار خود را دارد و در شرایط خوبی به سر می‌برد. حواشی استقلال کمتر شده است و هواداران آن یکدل هستند.

این تیم ضمن اینکه ۱۱ بازیکن آماده درون زمین دارد، خارج از زمین نیز ذخیره‌های بسیار خوب و توانمندی دارد که همین موضوع بخش اعظمی از مشکلات استقلال را حل کرده است.

شایسته‌ترین تیمی که می‌تواند قهرمان ایران شود، استقلال است. ضمن اینکه در حال حاضر سخت‌ترین رقیب برای استقلال، پرسپولیس است که امسال برخلاف ۴، ۵ سال گذشته مشکلات و حواشی فراوانی داشته است و به نظرم در ادامه مسابقات این فصل نمی‌تواند تعقیب‌کننده جدی برای استقلال باشد.

به نظرم از همین الان می‌توان قهرمانی استقلال را به پیشکسوتان و هواداران این تیم تبریک گفت.

منبع: ایسنا/ عکس از: سایت "حبیب خبر"

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید