امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

انتقاد شدید منصوریان از عملکرد مسئولان آبادانی
 

 علیرضا منصوریان نسبت به اتفاقات پیرامون باشگاه صنعت نفت انتقادات تندی را مطرح کرد.

 به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان پس از تساوی مقابل شهرخودرو در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار جان‌داری بود چون چمن خیلی خوبی داشتیم و سرعت بازی بالا رفت.

 ما نیمه اول خوب نبودیم و به واقع باید بگوییم تیم پدیده از ما بهتر بود اما در نیمه دوم تغییر تاکتیکی دادیم و جریان بازی تغییر کرد.

 طبیعتا تیم پدیده هم می‌خواست از گلش دفاع کند و شانس این را داد که بتوانیم سوار بازی بشویم.

 

او ادامه داد: قبل از ۱-۱ شدن بازی حسن بیت سعید یک موقعیت بسیار خوب داشت که از دست دادیم. بعد از مساوی شدن بازی هم می‌توانستيم با گل جوانِ خیلی خوب‌مان به گل دوم برسیم اما در همان فواصل ۱-۱ هم ممکن بود یک گل هم از فردین رابط بخوریم.

 

بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و به مالکیت رو آوردیم.

کارهای تاکتیکی که در طول هفته انجام داده بودیم را بچه‌ها در نیمه دوم خیلی خوب پیاده کردند. از آنها تشکر می‌کنم؛ با وجود اینکه خوزستانی‌ها عادت به بازی در چمن خیس ندارند اما جانانه بازی کردند و در این شرایط مقابل تیمی که هفته قبل به گل گهر سه تا زده بود توانستیم خیلی خوب به بازی برگردیم. خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

 

منصوریان افزود: به بچه‌های خودمان و تیم آقای داوود سیدعباسی عزیزم خسته نباشید می‌گویم. ما بسیار او را دوست داریم چون هم‌بازی بسیار خوب ما بوده است.

می‌دانم شرایط خیلی سختی را در این تیم سپری می‌کند و ما هم با توجه به اینکه هوادارمان تحمل دیدن یک نیمه اول ما را هم نداشته باشد مجاب هستیم که بهترین بازی‌هایمان را انجام بدهیم و باید بهترین بازی‌مان را برای هوادارانی که تنها لذت‌شان فوتبال است انجام بدهیم.

 

سرمربی صنعت نفت در خصوص داوری بازی گفت: داوری خیلی خوب بود. من همه اتفاقات داوری را زیر نظر داشتم و فوق‌العاده خوب داوری کرد‌ند. هم کمک‌ها خوب بودند و هم داور چهارم خیلی خوب انتقال می‌داد.

 

داوری بی نقصی را شاهد بودیم و تمام آوانتاژها درست بود. حتی در یک صحنه که توپ به دست بازیکن ما خورد و ادامه بازی داد و سپس هند گرفت درست بود. به داور مسابقه تبریک می‌گویم.

 

او در مورد میزان دریافتی اعضای تیم صنعت نفت گفت: ما ۵۰ درصد گرفته‌ایم؛ ۵۰ درصدمان را از ۴۳ میلیارد گرفته‌ایم. یعنی تا الان ۲۵ میلیارد دریافتی داشته‌ایم. همه تلاش می‌کنیم که انشاالله بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم.

 

یک تشکر و درخواست ویژه از دکتر سعید محمد دارم که یک مصوبه برای ما داده‌اند؛ مصوبه ۳۰ میلیاردی به آبادان رسیده ولی وقتی رسیده، در راه ۱۵ میلیاردش افتاده.

وقتی می‌خواهد دست ما برسد قانون از آن کم می‌کند و حدود ۱۰-۱۱ میلیارد می‌شود. صحبتی که من از طرف دکتر محمد به بچه‌ها انتقال دادم ۳۰ میلیارد تومان بوده. در داخل مجموعه شهر ما سیستم مسئولین طوری است که هیچ ابراز علاقه‌ای برای کمک به تیم شهرشان ندارند.

 

بهانه‌های مختلف می‌آوردند و می‌گویند ما با این پول می‌توانیم به خانوده‌های بی سرپرست کمک کنیم، کارآفرینی کنیم. به خدا اگر این کار را هم کنید من دلم نمی‌سوزد.

شما به جای این کارها آسفالت شهر را درست کنید. ما یک راهی داریم که من نزدیک هشت ماه است از آن رد می‌شوم؛ امروز من در ماشین گفتم نمی‌دانم شهردار مشهد چه کسی است اما من در مشهد کیف کردم.

 

منصوریان تصریح کرد: من می‌توانم این حرف را بزنم چون قرار نیست در آینده در آبادان و بین این مسئولین زندگی کنم و همه جای ایران سرای من است. به جای اینکه برای صنعت نفت سنگ اندازی انجام بدهید رسیدگی کنید.

روی صحبت من با زیرمجموعه آقای دکتر سعید محمد در منطقه آزاد است. پول را آقای دکتر به ما اوکی داده اما اینجا دو سه آدم نادان به بهانه کمک به خانواده‌های کار و کارآفرینی، از آن کم کرده‌اند!

 

در سال‌های گذشته دو بار بودجه بازسازی شهر تامین شده اما شهر درست نشده است.‌ باید از خودشان سوال کنند چرا شهر درست نشده است. الان تفریح شهر ما فقط فوتبال است. وقتی به سطح شهر می‌روید لذت می‌برید که همه زرد هستند.

 

من تا زمانی که تیم‌مان به فرم ایده‌آل نرسد به بازار ماهی سر نزدم چون آنجا همه مثل کارشناس فوتبال عشق و زندگی‌شان این است. دستور پول ما را رئیس بزرگ می‌دهد اما یک آقایی که برای خودش اطلاعاتی ندارد و اصلا نمی‌دانند مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دستور ویژه داده است.

در حوزه مسئولیت اجتماعی رسیدگی به صنعت نفت و وضعیت آسفالت و سبزی و بوی شهر و جوانان است.

منصوریان تاکید کرد: آقایان فرمایش حضرت آقا را فراموش کرده‌اند. عزمی جزم است که همه بتوانند خودشان را به هیئت مدیره ما برسند. یکی وتو می‌کند و جلسه هیئت مدیره ما کنسل می‌کند.

 

جلسه هیات مدیره ما هفته پیش یک‌شنبه بوده و باید رئیس و نایب رئیس مشخص می‌شده اما یکی وتو می‌کند چون من هم باید آدم داشته باشم.

آن کسی که می‌سوزد هوادار شهر ما است، بازیکنان ما هستند. گنجینه فوتبال ما در خوزستان و آبادان خوابیده است.

 

به قدری من بازیکن خوب آنجا دارم که ۹ تا را نیاوردم اما جوانان و پایه من امکانات ندارند، پول بچه‌ها پرداخت نمی‌شود، رئیس بزرگ دستورش را می‌دهد اما به اينجا می‌رسد و یک عزیزی می‌گوید چرا به این تیم کمک کنید و به ورزشکاران دیگر هم کمک کنید.

 

اگر می‌خواهید بگویید ما به فوتبال کمک نکنیم و به ورزشکاران دیگر کمک کنیم از بی عرضگی شما است. به همه رشته‌ها کمک کنید و فوتبال هم کمی پر اهمیت‌تر است.

 

وی افزود: چون آبادانی نیستم و فقط عرق و تعصب می‌کشم و به احترام تمام عرب‌های خوزستان من دشداشه پوشیدم که بگویم من هم بخشی از شما هستم.

لازم باشد هفته بعد لباس لرهای خوزستان را می‌پوشم اما اینها که در آن شهر هستند حاضر نیستند کمک کنند.

 

رئیس باشگاه من به‌خاطر زخم معده و آسیب‌های روحی می‌رود. آقای سعید محمد پول را می‌فرستند و در راه ۱۵ تا گم می‌شود و الان کسی نمی‌داند پول کجاست.

 

منصوریان در پایان گفت: در مشهد دل‌ شما از یک طرف می‌سوزد مال ما از طرف دیگری‌.

امیدوارم روزی لیگ فوتبال ما طوری شود که نه فقیر وجود داشته باشد و نه خیلی غنی. همه به اندازه خودشان پول به داخل تیم ببرند و آن زمان ببینیم چند مرده حلاج هستیم.

 

اگر تمام تیم‌های لیگ برتری نفری ۳۰۰ میلیارد داشته باشند فوتبال زیباتر نمی‌شد؟ من با تمام قدرت به مسئولین شهر می‌گویم باید خودتان را درست کنید.

 

از بیرون شهر دکتر دستور را می‌دهد اما در داخل برای دادن ۳۰ میلیارد بندهایی گذاشته‌اند که ۸ ماه باید دنبال بندها برویم. فصل بعد هم گیرمان نمی‌آید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید